چگونه به مقابله با سندرم نفروتیک با راش پوست خشک

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با سندرم نفروتیک با راش پوست خشک

 

چگونه به مقابله با سندرم نفروتیک با راش پوست خشک

آیا بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند از بثورات پوست خشک را تجربه کنند؟ پس از آن اتفاق می افتد، کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار خواهد شد بیشتر یا کمتر. اگر شما از سندرم نفروتیک رنج می برند، اطلاعات زیر انتظار می رود می تواند مفید باشد.

به طور کلی، بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک از بثورات پوستی خشک رنج می برند. با این حال، اگر شما در حال تحمل بثورات پوست، توصیه می کنیم شما را به انجام برخی معاینات در مورد بیماری های پوست. با این حال، هیچ چیز مطلق در جهان است، برخی از موارد سندرم نفروتیک ممکن است پوست باعث خشک و شکننده می شوند، شکست به آسانی باز کردن، خونریزی و دچار عفونت گردند. مردم می تواند به پیشگیری یا کاهش مشکلات پوستی با استفاده از این راهنمایی:

اجتناب از مواد شیمیایی است که ممکن است موجب تحریک پوست شده، مانند مالش الکل، صابون ها، مواد پاک کننده یا حلال.

اجتناب از خاراندن پوست خود را و یا مالش آن را به شدت با حوله.

اجتناب از حمام کردن بیش از حد. صابون و آب تهی پوست خود را از روغن های ضروری است که در رطوبت نگه دارید.

اجتناب از محصولاتی که حاوی الکل هستند، چرا که آنها بیشتر می تواند پوست شما خشک است.

استفاده از پودر جوش شیرین یا آرد ذرت را در مناطق پوست شما تحریک تبدیل شده است.

استروئیدها داروهای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا می توانید برخی از عوارض جانبی ایجاد کند و کاهش ایمنی یکی از آنها است. ایمنی پایین باعث می شود بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک آسان به عفونت ها از جمله عفونت پوست.

برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک، درمان طبیعی و کارآمد آن چیزی است که واقعا می خواهید. اگر شما در مورد آن دسته از عوارض جانبی که ممکن است توسط استروئیدها ایجاد می شود و یا شما در پیدا کردن وضعیت شما به استروئید پاسخ نداده و نگران، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه خواهند شد.

این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. هدف از این درمان طبیعی است که به ترمیم آسیب به گلومرول و به تدریج بهبود عملکرد کلیه است. بسیاری از بیماران خارجی مبتلا به سندرم نفروتیک می گویند این درمان فقط دوست دارد ماساژ چینی، بسیار راحت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خشک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.