سندرم نفروتیک با فشار خون بالا و به دست آوردن وزن به صورت ناخواسته

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک با فشار خون بالا و به دست آوردن وزن به صورت ناخواسته

 

سندرم نفروتیک با فشار خون بالا و به دست آوردن وزن به صورت ناخواسته

فشار خون بالا و افزایش وزن ناخواسته را می توان به طور معمول در افراد مبتلا به سندرم نفروتیک، که بیشتر یا کمتر نفوذ می تواند پیش آگهی سندرم نفروتیک و کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهد دیده می شود. ما امیدواریم که اطلاعات زیر می تواند مفید برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک.

سندرم نفروتیک مجموعه ای از علائم است که نتایج حاصل از اختلالات مختلف است که آسیب گلومرول کلیه، واحد فیلتراسیون در نفرون کلیه که خلاص شدن از شر جریان خون از مایعات و مواد زائد. آن است که توسط پروتئین در ادرار، کلسترول بالا، تری گلیسرید و و تورم مشخص می شود. افراد مبتلا به سندرم نفروتیک حفظ آب و نمک در بدن خود، که باعث می شود فشار خون بالا و افزایش وزن ناخواسته از احتباس مایع تبدیل دو علائم شایع سندرم نفروتیک.

چه تر است، فشار خون بالا و اضافه وزن غیر عمدی می تواند از دو عوارض ناشی از داروهای استروئیدی معمولا افراد مبتلا به سندرم نفروتیک را. علاوه بر آنها، سایر عوارض جانبی ناشی از استروئیدها ممکن است صورت ماه، ایمنی پایین، پوکی استخوان، مشکلات بینایی، رشد آهسته و توسعه و غیره باشد. این عوارض جانبی باید چیزی در مورد پدر و مادر از کودک مبتلا به سندرم نفروتیک مراقبت باشد.

فشار خون بالا و اضافه وزن غیر عمدی توسط برخی از برخی از داروها و رژیم غذایی مناسب می توان از بین رفت، اما از آن است که به اندازه کافی نیست. ما را در بالا ذکر شد که سندرم نفروتیک به معنای آسیب به گلومرول ها است که می تواند به دلایل بسیاری ایجاد می شود، بنابراین برای درمان سندرم نفروتیک باید تمرکز تغییر برای تعمیر آسیب به گلومرول.

بنابراین شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را، مانند چه نوع سندرم نفروتیک شما رنج می برند، و شما به استروئید پاسخ خوبی؟ مردم باید بدانند که سندرم نفروتیک است احتمال ابتلا به نارسایی مزمن کلیه اگر وضعیت به خوبی درمان نشود، و امروزه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود برای کمک به جلوگیری از آن اتفاق می افتد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ناخواسته,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.