آیا بادام OK شیر برای بیماری کلیه مرحله سوم است

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا بادام OK شیر برای بیماری کلیه مرحله سوم است

 

http://www.kidney-support.org/faqs/1803.html

مرحله 3 بیماری کلیوی مرحله فوری برای دریافت درمان سریع است، به عنوان هنوز امکان خاص برای معکوس کردن وضعیت وجود دارد. با این حال، در بالینی، افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه معمولا توسط برخی از داروها مورد استفاده برای از بین بردن علائم و رژیم غذایی مناسب درمان می شود.

شیر بادام یکی از جایگزین های شیر مهم است که از بادام زمینی ساخته شده است. برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی به نوشیدن شیر بادام آن را خوب است، آن را به عنوان مزایای زیر است: سرشار از ویتامین است، آن است که سرشار از مواد معدنی و پروتئین آن کم است، در مقایسه با شیر و شیر سویا. چه تر است، شیر بادام سرشار از پتاسیم است، بنابراین مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با سطوح بالای پتاسیم پیشنهاد به نوشیدن شیر بادام.

کارشناسان می گویند که مهم ترین چیز برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه است که به ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه به تدریج، هر چند که رژیم غذایی مناسب بسیار مهم است. شما در حال استقبال به ما ترک یک پیام اگر مایل به دانستن بیشتر در مورد رژیم غذایی و یا درمان مرحله 3 بیماری کلیه، ما در حال کمک برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.