نفریت لوپوس، درد مفاصل و تب

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفریت لوپوس، درد مفاصل و تب

 

نفریت لوپوس، درد مفاصل و تب

نفریت لوپوس است تظاهرات جدی ترین lupus.Lupus است یک بیماری خود ایمنی است، که در آن سیستم ایمنی بدن می تواند حمله به بافتهای سالم mistakenly.Joint درد و تب نیز تظاهرات لوپوس هستند.

نفریت لوپوس

حدود 90 درصد از بیماران مبتلا به لوپوس باعث آسیب کلیه را داشته باشد، اما تنها دو تا سه درصد سه precent در واقع توسعه بیماری کلیه به اندازه کافی شدید به نیاز treatment.Usually است، بیماری های کلیوی به توسعه asymptomatically.However، برخی از بیماران ممکن است ادرار تیره رنگ، درد پهلو، فشار، تورم و وزن خون به دست آورید.

درد مفاصل

حدود 90 درصد از بیماران مبتلا به لوپوس درد مفاصل. در برخی موارد، مفصل ممکن است ملتهب شده است هیدروپس و. درد مشترک می تواند در مفصل انگشت رخ می دهد، مفصل مچ دست، زانو و غیره مشترک خشکی صبحگاهی ممکن است احساس می شود. اگر بیمار ما درمان استروئید طولانی مدت بیش از 5 سال، حدود 5 درصد از بیماران ممکن است نکروز آسپتیک استخوان است که همچنین می تواند باعث درد مفاصل ایجاد می شود.

تب

اغلب افراد مبتلا به لوپوس گاهی اوقات تب کم درجه مربوط به disease.Fever است گاهی اوقات یک علامت مشت از اختلال عملکرد ایمنی غیر طبیعی disease.The می توانید بدن باعث تولید انواع مواد substances.These است می تواند تبدیل به عنصر قابل اشتعال را به بیماران تب.

در لوپوس، درد مفاصل و تب سه تظاهرات از lupus.Besides آنها، لوپوس می تواند به علائم زیر می شود.

خستگی

تقریبا تمام بیماران مبتلا به لوپوس خفیف تا خستگی شدید است. بیماران اغلب هیچ انرژی به انجام هر کاری در تمام طول روز. افزایش خستگی یک علامت کلاسیک که شعله ور شدن علائم رخ می دهد است.

مشکل پوست

بثورات پوست یک علامت معمولی از لوپوس است. راش پروانه ای می تواند بیش از گونه ها و پل از مشکل nose.Skin رخ می دهد یک نشانه مهم برای تشخیص لوپوس است.

نفریت لوپوس از جدی ترین تظاهر از lupus.Progressive کاهش عملکرد کلیوی می تواند منجر در کلیه Failure.Therefore، بازرسی زودهنگام و درمان صدمه به کلیه ها بسیار مهم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مفاصل ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.