دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می توانید بخورید آووکادو در به کراتینین بالا با نفروپاتی IgA

 

می توانید بخورید آووکادو در به کراتینین بالا با نفروپاتی IgA

آووکادو به عنوان یک میوه سالم برای عملکرد آن کاهش سطح کلسترول در خون در نظر گرفته شده است. با این حال، مطالب دیگر آن نیز ممکن است آن را به یک انتخاب بد را. آوکادو من غذا خوردن در سطح کراتینین بالا مبتلا به نفروپاتی IgA.

سطح کراتینین بالا و نفروپاتی IgA

نفروپاتی IgA یک نوع رایج از گلومرولونفریت، که اشاره به التهاب بر کلیه منفی است. بدون کنترل خوب، التهاب توسعه و گسترش یافته است، و باعث خسارت به کلیه ها.

کلیه ها کار می کنند به حذف بیش از حد آب و مواد زائد از خون است. کراتی نین یک نوع از مواد زائد ناشی توسط فعالیت mascular عادی است. هنگامی که کلیه ها توسط نفروپاتی IgA آسیب دیده است، کلیه نمی تواند به خوبی کار می کنند، باعث می شود که سطح کراتینین بالا.

آوکادو من غذا خوردن در سطح کراتینین بالا مبتلا به نفروپاتی IgA؟

Avacado پیشنهاد شده است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به غذا خوردن نبودم، چرا که آن بالا در چربی است. با این حال، بیماران با بیماری کلیوی پیشنهاد شده است را به یک رژیم غذایی کم چربی، به طوری که به کاهش حجم کار از بافت کلیه amaged.

علاوه بر این، آوکادو سرشار از پتاسیم است، که آن را به یک انتخاب بد برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نیز. کلیه ها کار می کنند برای تنظیم الکترولیت در بدن است. هنگامی که بیش از حد پتاسیم، کلیه ها به آرامی آنها را حذف و نگه داشتن یک محدوده نرمال از سطح پتاسیم در خون.

با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده می شوند، آنها می توانید آنها را حذف کنید. بدین ترتیب، بیماران مبتلا به wtih نفروپاتی IgA پیشنهاد برای گرفتن یک رژیم غذایی کم پتاسیم است. این است که چرا آوکادو پیشنهاد به غذا خوردن برای بیماران با سطح کراتینین بالا و یا نفروپاتی IgA.

میوه های دیگر است که در پتاسیم بالا هستند، از جمله کیوی، پرتقال، خربزه، هلو و غیره

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، آنها پیشنهاد را به یک رژیم غذایی شخصی. اگر شما نیاز به کمک دارید، شما می توانید یک پیام بلو ترک. و ما بسیار خوشحالیم که به پیدا کردن لیست غذایی شخصی برای شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.