نفروپاتی IgA و سندرم حاد نفروتیک در کودکان

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و سندرم حاد نفروتیک در کودکان

 

نفروپاتی IgA و سندرم حاد نفروتیک در کودکان

آیا رابطه بین نفروپاتی IgA و سندرم نفروتیک حاد در کودکان وجود دارد؟ بله، وجود دارد. انتظار می رود این مقاله را به پدر و مادر از کودک مبتلا به سندرم نفروتیک اعتماد به نفس به مبارزه علیه این بیماری است.

سندرم نفروتیک حاد گروهی از اختلالات که باعث تورم یا التهاب ساختارهای داخلی کلیوی، به طور خاص، گلومرول است. این نوع از گلومرولونفریت است. سندرم نفروتیک حاد معمولا با پاسخ ایمنی است که توسط یک عفونت یا بیماری های دیگر باعث ایجاد می شود، در حالی که نفروپاتی IgA یکی از علل مکرر از سندرم حاد نفروتیک در کودکان است.

نفروپاتی IgA یک اختلال کلیوی است که زمانی اتفاق می افتد که غلظت IgA، یک پروتئین است که کمک می کند تا با عفونت ها مبارزه بدن، حل و فصل در کلیه است. پس از سالها، سپرده غلظت IgA ممکن است باعث شود کلیه ها برای نشت خون و گاهی اوقات پروتئین در ادرار. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA پروتئینوری کم و یا هیچ (کمتر از 500 تا 1000mg / D)، با توسعه شرایط، به تدریج آن را می توانید سندرم نفروتیک است که به طور معمول با پروتئین های سنگین (> 3.5G / D) برجسته توسعه.

همانطور که به درمان نفروپاتی IgA و سندرم نفروتیک حاد در کودکان، کارشناسان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می کنند. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی که از طبیعت می آیند. در مرحله اول، از طریق تخریب، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به از بین بردن آن دسته از سپرده IgA نداشتند که چیزی است که داروهای غربی قادر به مقابله با. چه تر است، این درمان می تواند به صدمه به کلیه ها تعمیر و بهبود عملکرد کلیه به تدریج توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده.

اگر نفروپاتی IgA و یا سندرم نفروتیک در کودکان است که به خوبی کنترل شده نیست، آن است که احتمال ابتلا به نارسایی مزمن کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه، پدر و مادر باید بدانند که درمان که با هدف صرفه جویی در کلیه ها می تواند به عنوان یک واقعی شمارش.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.