آیا کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آب سرد بنوشید

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آب سرد بنوشید

 

آیا کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک آب سرد بنوشید

همانطور که همه ما می دانیم، یک رژیم غذایی مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بسیار مهم است. پدر و مادر از کودک مبتلا به سندرم نفروتیک باید توجه بیشتری به آنچه فرزند خود را باید به خوردن و نوشیدن پرداخت، به عنوان کودکان خود ایمنی نسبتا کم است. پس از آن می تواند کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک نوشیدن آب سرد است.

اکثر بچه ها لذت بردن از یک نوشیدنی سرد به خصوص در روزهای گرم، زمانی که آنها با سندرم نفروتیک تشخیص داده، آنها هنوز مجاز به نوشیدن آب سرد؟ بعضی از مردم می گویند نوشیدن آب سرد شانس کودکان مبتلا به آسم را افزایش می دهد و منجر به احتباس آب. با این حال این است که هر گونه شواهد می تواند این مهم را به اثبات. هیچ شواهد علمی نشان می دهد که نوشیدن آب سرد باعث می شود هر کسی که برای گرفتن سرما نیز وجود دارد. اما کارشناسان می گویند که کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک بهتر است آب سرد ننوشید، آنها می توانند آب گرم به عنوان جایگزین کنند.

هنگامی که مردم نوشیدن آب سرد، آن را در حال ورود به یک سیستم است که خود را تنظیم نگه داشتن دمای هسته آن در داخل حدود نیم درجه یا حدود 37C. از زمان آب برای اولین بار در تماس با بدن شما می آید، انتقال حرارت آغاز خواهد شد تا گرم شود، و آن را در عرض چند دقیقه برابر. به عنوان پاداش اضافه شده است، نوشیدن نیم لیتر آب سرد یخ در واقع بدن خود را سوزاندن در حدود 17 کالری و به منظور ثابت نگه داشتن دمای آن.

اما پس از آن دوباره، نوشیدن آب سرد به خودی خود یک شیوه زندگی سالم، می تواند یک تحریک خاص به دستگاه گوارش می شود. بنابراین به طور کلی، کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک پیشنهاد به نوشیدن آب سرد.

مصرف آب محدود خواهد بود یک بار ادم به نظر می رسد و یا اختلال عملکرد کلیوی رخ می دهد. در اینجا برخی از پیشنهادات در مورد میوه ها و سبزیجات خوب برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک به عنوان مرجع خود. به یاد داشته باشید که انتخاب یک درمان طبیعی برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک مهم ترین چیز است، به ویژه هنگامی که فرزند شما در حال تجربه برخی از عوارض جانبی و یا او به استروئید پاسخ نداده و.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بنوشید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.