علائم و نشانه های مرحله 5 نارسایی کلیه چه هستند

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

علائم و نشانه های مرحله 5 نارسایی کلیه چه هستند

 

http://www.kidney-support.org/renal-failure-symptoms/1799.html

مرحله 5 نارسایی کلیه، همچنین به عنوان بیماری کلیوی مرحله نهایی شناخته می شود، آخرین مرحله و شدید ترین مرحله بیماری کلیوی است. بسیاری از علائم آشکار مرحله 5 نارسایی کلیه خواهد شد و در آن زمان، که بر کیفیت زندگی تاثیر می گذارد بد ظاهر می شود.

مرحله 5 نارسایی کلیه نارسایی کامل یا تقریبا کامل از کلیه ها به عملکرد است. عملکرد اصلی کلیه ها است که به حذف مواد زائد و آب اضافی از بدن است. پس از ظاهر شدن این علائم مرحله 5 نارسایی کلیه توسط از دست دادن عملکرد کلیه ایجاد می شود، و آنها عبارتند از:

احساس ناخوشی عمومی و خستگی

تورم پاها و دستها

استفراغ، به خصوص در صبح

از دست دادن اشتها

سردرد

از دست دادن وزن بدون تلاش

خارش منتشر و پوست خشک

سطح پایین میل جنسی و ناتوانی جنسی

مشکلات خواب مانند بیخوابی یا آپنه انسدادی خواب

سایر علائم نارسایی کلیه مرحله 5 عبارتند از: درد استخوان، بی حسی در دست ها، پاها، و یا سایر مناطق، کشش عضلانی یا گرفتگی عضلات، بوی نفس، کبودی آسان، خون دماغ، سکسکه های مکرر، مشکلات تمرکز یا فکر کردن، خواب آلودگی و گیجی، و غیره

این علائم مرحله 5 نارسایی کلیه می تواند برای افراد متفاوت است. و برخی از داروها، مقابله با رژیم غذایی مناسب معمولا برای از بین بردن برخی از این علائم استفاده می شود. گاهی اوقات دیالیز برای بیمار لازم برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 5 گرفته شده است.

میکرو چینی داروها Osmotherapy، بر این باور است که هدف نهایی این است برای از بین بردن این علائم مرحله 5 نارسایی کلیه نیست، اما صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه،. با بهبود تدریجی عملکرد کلیه، علائم مرحله 5 نارسایی کلیه به طور طبیعی ناپدید خواهد شد، و مهم ترین چیز این است که پیوند کلیه است به احتمال زیاد جلوگیری شود. کارشناسان می گویند آن است که ارزش برای یادگیری بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.