چیزی در مورد ویتامین ها برای عفونت کلیه شما باید بدانید

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چیزی در مورد ویتامین ها برای عفونت کلیه شما باید بدانید

 

چیزی در مورد ویتامین ها برای عفونت کلیه شما باید بدانید

می توانید ویتامین ها کمک به عفونت کلیه است؟ پیلونفریت اصطلاح پزشکی برای عفونت کلیه است. عفونت کلیه را ممکن است به عنوان تابع بدون عارضه، پیچیده یا مزمن کلیوی طبقه بندی می شود. گیاهان خاص، ضروری و روغن های میوه است که می تواند در رفع عفونت کلیه کمک کند وجود دارد. در اینجا ما به طور عمده ویتامین ها برای عفونت کلیه را ببینید.

علائم عفونت کلیه ها چه هستند؟ خوب آنها شامل شروع ناگهانی تب و لرز، خستگی غیر قابل توضیح ناگهانی، سوزش و احساس دردناک در هنگام ادرار کردن، نیاز مکرر به ادرار کردن، درد کلیه، حساسیت به لمس در در لمس ناحیه کلیه احساس. هرگز عفونت کلیه معمولی، این ممکن است در صدمات کامل از کلیه ها اگر به خوبی در زمان درمان نشود منجر شود. همانطور که به درمان طبیعی برای عفونت کلیه، ویتامین ها می تواند یکی از آنها.

ویتامین C شناخته شده است برای کمک به عفونت کلیه و مواد غذایی از جمله ماهی قزل آلا، بادام و محصولات لبنی غنی از ویتامین و قادر به درمان عفونت کلیه است. ویتامین C سیستم ایمنی بدن مردم را افزایش می دهد. افراد مبتلا به عفونت کلیه معمولا پیشنهاد به افزایش مصرف غذاهای غنی از ویتامین A است که او می تواند مقاومت سلول های بدن را در برابر باکتری ها را افزایش می دهد.

اگر کلیه ها درست کار نمی کند، آنها ممکن است قادر به نقش خود را در فعال کردن ویتامین D اگر پزشک شما تعیین که کلیه های شما به درستی کار نمی کند در طی یک عفونت است، ممکن است لازم باشد را به ویتامین D در فرم در حال حاضر فعال است. Calcitriol فرم فعال ویتامین D در بدن است که می تواند مورد استفاده برای ارائه ویتامین D به افرادی که قادر به فعال کردن آن است.

اگر چه ویتامین ها می تواند عفونت کلیه را تا حدی کمک کند، مردم باید از پزشک خود قبل از مصرف مشورت کنید. هنگامی که عملکرد کلیه مختل شده است، مهم ترین چیز می شود صرفه جویی در کلیه ها از طریق بهبود وضعیت کلیه ها و دوره نقاهت عملکرد کلیه. شما در حال استقبال به ما ترک یک پیام و یا مشورت متخصص آنلاین آزادانه و در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد عفونت کلیه یا بیماری کلیوی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عفونت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.