درمان ادم پا با توجه به نارسایی کلیه

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان ادم پا با توجه به نارسایی کلیه

 

درمان ادم پا با توجه به نارسایی کلیه

چگونه به طور طبیعی درمان ادم پا به علت نارسایی کلیه؟ ادم پا، علامت شایع نارسایی کلیه، بیشتر یا کمتر بر تصویر بدن تاثیر می گذارد، البته بر کیفیت زندگی تاثیر می گذارد تا حدی. ادم پا می تواند به دلیل مشکلات قلبی، گردش خون ضعیف محیطی و یا از احتباس مایعات به دلیل بیماری کلیوی رخ دهد. در اینجا ما در مورد ادم پای ناشی از نارسایی کلیه صحبت کنید.

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی پیشنهاد می شود برای حفظ رژیم غذایی کم نمک و کنترل وزن ادم پا به درجه خاصی برای از بین بردن. جدای از این، آنها همچنین می توانید موارد زیر را برای مقابله با ادم پا انجام دهید: بالا بردن پاها، حرکت در اطراف، اجتناب از لباس های تنگ. گاهی اوقات پزشکان یک ادرار آور برای کمک به حذف مایعات اضافی از بدن تجویز کند. افرادی که دارای نارسایی کلیه و بیماری قلبی اغلب نیاز به دیورتیک برای کمک به درمان ادم پا.

هنگامی که این وضعیت ایجاد نارسایی کلیه، دیالیز خواهد شد به زودی توصیه می شود. صحبت از دیالیز، می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن، از بین بردن ادم پا به وضوح. اما واقعیت این است که دیالیز قادر به درمان نارسایی کلیه با درمان دیالیز، بیماران کاهش برون ده ادرار، که به معنی از دست دادن عملکرد کلیه.

یکی دیگر از درمان ادم پا به علت نارسایی کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. این است که در داروهای گیاهی چینی است. این درمان است که در صرفه جویی در کلیه با تعمیر آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، انجام شده است. در آن صورت، کلیه ها می توانند به طور معمول دوباره کار به اخراج بیش از حد مایع، سپس ادم پا را می توان به طور طبیعی و به طور موثر درمان می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.