سندرم نفروتیک: آیا می توانم کدو تنبل افزایش سطح کراتینین

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک: آیا می توانم کدو تنبل افزایش سطح کراتینین

 

سندرم نفروتیک: آیا می توانم کدو تنبل افزایش سطح کراتینین

کدو تنبل افزایش سطح کراتینین؟ سطح کراتینین بالا را می توان به طور معمول با توسعه سندرم نفروتیک دیده می شود. پس از آن به نظر می رسد، سندرم نفروتیک راههای ممکن برای کاهش سطح کراتینین را امتحان کنید. جدای از استروئید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا برای از بین بردن برخی از علائم، آنها نیز پیشنهاد برای نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب است.

کراتی نین یک محصول تجزیه کراتین است که بخش مهمی از عضله است. کدو تنبل به طور کلی، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد و معمولا بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک پیشنهاد به خوردن کدو تنبل. کدو تنبل متعلق به خانواده Cucurbitaceae، و همچنین دانه کدو تنبل و روغن بذر در ارائه بسیاری از فواید سلامتی دخیل شده است. آنها یک منبع طبیعی غنی از پروتئین ها، فیتوسترولها، اسیدهای چرب غیر اشباع، ویتامین های آنتی اکسیدانی مانند کاروتنوئیدها و عناصر توکوفرول و ردیابی، مانند روی هستند. با این حال، به عنوان یک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک، که آیا شما می توانید کدو تنبل بخورید و یا در گزارش آزمون شما نمی بستگی دارد.

به غیر از کدو تنبل، برخی از سبزیجات دیگر است که می تواند کراتینین کمتر راهنما برای سندرم نفروتیک و دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی وجود دارد.

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید بدانید این است که هیچ یک ماده غذایی خاص که آنها نمی توانند غذا خوردن کاملا وجود دارد، همه این ها بستگی به شرایط خاص خود را دارند. کارشناسان بر این باورند که مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است که به پیدا کردن یک درمان طبیعی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، کاهش سطح کراتینین بالا هدف نهایی نیست. وقتی کلیه ها می تواند به طور معمول دوباره کار می کنند، سطح کراتینین می تواند به سطوح نرمال به تدریج، آنچه که بیشتر، دیالیز و پیوند کلیه می تواند به طور موثر جلوگیری می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.