آیا کاکائو خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا کاکائو خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان

آیا کاکائو خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان

رژیم غذایی برای سندرم نفروتیک در کودکان چنین یک موضوع معمولا در مورد پدر و مادر از کودک مبتلا به سندرم نفروتیک، که به خاطر رژیم غذایی مناسب و سالم می تواند کاهش سرعت پیشرفت بیماری تا حدی مراقبت است، سپس کاکائو برای سندرم نفروتیک در کودکان خوب است؟

کارشناسان می گویند که افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان بهتر کاکائو را نخورید. کاکائو متعلق به فسفر بالای مواد غذایی، خوردن غذاهای با فسفر بالا می تواند عواقب جدی، در دراز مدت اگر مردم به سندرم نفروتیک در کودکان و هرگونه سایر بیماری کلیوی. سطوح بالایی از فسفر شروع به جلو و کلسیم از استخوان ها است. در علاوه بر این به طور دائم تضعیف استخوان ها و مردم را بیشتر در معرض خطر شکستگی. چه تر است، استروئید افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان معمولا به احتمال زیاد به علت عوارض جانبی بسیاری از جمله پوکی استخوان.

از آنجا که عملکرد کلیه است تا از نزدیک درگیر در تعادل الکترولیتی بدن، زمانی که کلیه ها قادر به انجام کار خود را به طور کامل نیست، غذاهای حاوی الکترولیت باید کاهش می یابد. اگر افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان رنج می برند از دست دادن عملکرد کلیه، مواد غذایی با فسفر بالا مانند آجیل، شکلات، کاکائو، سبزیجات گازدار و فراورده های لبنی، و غیره را باید کاهش داد.

اگر سطح فسفر سرم بیش از mg / dL 5.5، دکتر ممکن است توصیه کند که مردم دور ماندن از کاکائو و دیگر مواد غذایی با فسفر بالا. با این حال، اگر سطح فسفر نرمال هستند، بدون نیاز به جلوگیری از شکلات و کاکائو وجود دارد.

خوردن یک رژیم غذایی کم فسفر سندرم نفروتیک در کودکان را درمان نیست. مهم ترین چیز برای بیماران است که برای صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، بنابراین پیدا کردن یک درمان طبیعی و کارآمد برای سندرم نفروتیک در کودکان چیزی است که پدر و مادر واقعا باید انجام دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.