طول عمر افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و سندرم نفروتیک

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

طول عمر افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و سندرم نفروتیک

طول عمر افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و سندرم نفروتیک

غلظت IgA نفروپاتی نوعی گلومرولونفریت برجسته شده با آنتی بادی (ایمونوگلوبولین A) در kidneys.As پیشرفت بیماری است، می تواند منجر به تعدادی از علائم و سندرم complications.Nephrotic می تواند در برخی موارد نفروپاتی IgA در nephropathy.IgA با سندرم نفروتیک اغلب رخ می دهد نشان می دهد prognosis.Then ضعیف است چه طول عمر افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و سندرم نفروتیک؟

پاسخ استاندارد به span.But زندگی خود را آن است که مطمئن شوید که عملکرد کلیوی به سرعت در حال کاهش در میان مردم غلظت IgA نفروپاتی با سندرم نفروتیک نسبت به کسانی که بدون سندرم نفروتیک وجود ندارد.

طول عمر افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و سندرم نفروتیک از فردی به فرد با توجه به عوامل منتسب زیر متفاوت است.

پروتئین در ادرار

پروتئین در ادرار یک شتاب دهنده قابل توجهی از کلیه function.In عمومی است، اگر پروتئین در ادرار بیش از 1 گرم در روز، آن را نشان می دهد یک پیش آگهی ضعیف است. سطوح بالاتر پروتئین در ادرار، بدتر از پیش آگهی این بیماری است.

فشار خون بالا

فشار خون بالا یکی از علائم رایج این بیماری نفروپاتی IgA است و همچنین می تواند پیشرفت بیماری مقدار زیادی تاثیر می گذارد. به عنوان فشار خون بالا می تواند فشار اضافی بر روی کلیه ها قرار داده است، می تواند باعث عملکرد کلیه به سرعت در حال کاهش است و همچنین می تواند نشت پروتئین در ادرار را افزایش می دهد. نگه داشتن سطح فشار خون در 80/130 می تواند نتیجه از این بیماری را بهبود بخشد.

عوارض

این است که به طور گسترده ای شناخته شده است که بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جان خود را از عوارض ناشی از این بیماری قبل از این که کلیه ها موفق completely.Therefore، عوارض می تواند طول عمر افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و بیماری significantly.Cardiovascular سندرم نفروتیک تاثیر می گذارد علت مرگ عمده ای از مردم است با بیماری کلیوی.

درمان

درمان نقش مهم ترین بخش در مؤثر بر طول عمر افراد مبتلا به IgA نفروپاتی و syndrome.Besides نفروتیک درمان های عمومی مانند استروئیدها، داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی، داروهای فشار خون و غیره، یک درمان جایگزین به بیماران پیشنهاد شده است. ایمونوتراپی است.

ایمونوتراپی می توانید نفروپاتی IgA از causes.It آن درمان می تواند اصلاح متوقف کردن پاسخ ایمنی غیر طبیعی و بازسازی سیستم ایمنی طبیعی. بنابراین، می تواند پیشرفت بیماری را به طور کامل متوقف شود. اگر چنین است، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA و سندرم نفروتیک خواهد بود قادر به طول عمر طبیعی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: IgA و سندرم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.