علل و درمان ادرار خونی در لوپوس

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

علل و درمان ادرار خونی در لوپوس

علل و درمان ادرار خونی در لوپوس

هماچوری اشاره به حضور سلولهای قرمز خون در urine.It می تواند در برخی از موارد lupus.What رخ می دهد علل هماچوری در لوپوس؟ آیا این مفهوم را میرسانند و دیگر مشکل جدی در سلامتی؟

هماچوری

هماچوری را به هماچوری آشکار، که در آن خون در نمونه ادرار را می توان با چشم غیر مسلح و هماچوری میکروسکوپی دیده می شود، که در آن خون در ادرار تنها می توان با استفاده از آزمون های خاص یا تحت microscope.Lupus شناسایی تقسیم شده می تواند یا به صورت ناخالص و یا میکروسکوپی می شود هماچوری، اما دومی بسیار شایع تر است.

علل هماچوری در لوپوس

هماچوری در لوپوس است که معمولا با آسیب به گلومرول ها، که واحد کوچک فیلترینگ در kidneys.Lupus یک اختلال خود ایمنی است که می تواند تقریبا هر سیستم ارگان در بدن تاثیر می گذارد است ایجاد می شود. در لوپوس، سیستم ایمنی بدن به بافت های سالم بدن حمله، در نتیجه التهاب مزمن در نقاط مختلف body.If کلیه درگیر می شوند، گلومرول ها تبدیل خواهد شد التهاب و از دست دادن توابع فیلتر طبیعی به تدریج. به عنوان یک نتیجه، مقدار زیادی از گلبولهای قرمز خون را از طریق گلومرول عبور و در نهایت در ادرار، منجر به هماچوری. هنگامی که حضور بیش از حد سلول های قرمز خون در ادرار وجود داشته باشد، ادرار تبدیل خواهد شد کولا رنگ.

بیماری های کلیوی ناشی از لوپوس است که به نام لوپوس است نفریت Nephritis.Lupus اگر اکثر تظاهرات لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، معمولا در عرض 5 سال از زمان تشخیص مطرح می شود است.

درمان هماچوری در نفریت لوپوس

همانطور که در بالا ذکر شد، هماچوری در لوپوس به علت اختلال گلومرول است. هدف اصلی از درمان در نفریت لوپوس است برای عادی سازی عملکرد کلیوی، و یا حداقل، برای جلوگیری از از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی.

درمان با کورتیکواسترویید اغلب برقرار است اگر بیمار دارای عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی disease.Use کلیه نظر بالینی قابل، در صورتی که بیمار دارای ضایعات کلیوی مترشحه تهاجمی، به عنوان آنها بهبود function.They کلیوی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد در صورتی که بیمار یک پاسخ ناکافی یا حساسیت بیش از حد به corticosteroids.Additionally، درمان و داروهای مورد نیاز برای کنترل علائم همراه از قبیل فشار خون بالا. با این حال، این درمان به طور کلی همراه می تواند پیشرفت بیماری و عود مکرر از نفریت لوپوس متوقف نمی شود. هر عود بیماری کلیوی می تواند هماچوری دوباره آغاز کند.

ایمونوتراپی یک درمان جایگزین برای لوپوس nephritis.It می تواند این بیماری از علل آن درمان است. بنابراین، می تواند پیشرفت بیماری را به طور کامل متوقف شود. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این روش درمانی توسط ایمیل به kidneyabc@hotmail.com یاد بگیرند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.