ادرار بی رنگ در نفریت

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

ادرار بی رنگ در نفریت

 

ادرار بی رنگ در نفریت

کلیه های سالم می تواند ضایعات محصولات و مایعات اضافی در قالب را از urine.Due به urochrome در ادرار حذف می شود، ادرار طبیعی است نور به زرد به amber.Changes در عمق رنگ ادرار و خروجی ادرار می تواند با مشروب یا خوراک تجدید قوا کردن کلیه شما ادرار condition.Colorless، می توان متوجه برخی از موارد نفریت.

در شرایط عادی، رنگ ادرار می تواند تبدیل به سبکتر هنگامی که شما را fluids.This بیشتر است زیرا غلظت urochrome کاهش خواهد یافت. اگر شما نوشیدن آب کمتر، ادرار به رنگ تیره تر تبدیل خواهد شد. بنابراین، رنگ ادرار زیادی در وضعیت راست را تغییر دهید. Urochrome از محصول متابولیک در بدن است.

نفریت است با التهاب گلومرولها مشخص، فیلتر در kidneys.As ها فیلتر نمی تواند به طور معمول به خون فیلتر کار، مقدار زیادی از مواد زائد در body.When ساخت تا میزان سموم و مواد زائد محصولات در ادرار را کاهش می دهد، در ادرار سبکتر شدن و حتی ادرار colorless.Colorless است معمولا در مراحل بعد از CKD رخ می دهد.

همانطور که پیشرفت نفریت، مایع کمتر خواهد شد از body.So حذف خروجی ادرار را کاهش می دهد. در مرحله پیشرفته ای از نفریت، برخی از بیماران ممکن است برون ده ادرار ندارند.

به عنوان ادرار بی رنگ در نفریت نتایج از کاهش عملکرد کلیه، درمان باید بر روی بازسازی ساختار کلیه اختلال در تمرکز و بهبود عملکرد کلیوی.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان موثر برای nephritis.It، عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، رگ های خونی گشاد و مجتمع ایمنی اهانت آمیز و به درمان خارج matrix.This می تواند به توقف بیشتر آسیب سیستم ایمنی به فیلتر مشخص، در نتیجه به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری.

با گشاد کردن رگ های خونی و حل لخته در کلیه ها، می توان آن را میکروسیرکولاسیون در کلیه ها بهبود و افزایش خون و تامین اکسیژن به kidneys.Thus است، می تواند یک محیط مساعد برای بازسازی ساختار کلیه اختلال ایجاد کنید.

این داروها می توانند سیستم خود شفا از بدن برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه را فعال کنید. بنابراین، آن را به طور قابل توجهی می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. اگر کلیه ها می تواند بهتر کار کند، بیشتر مواد زائد از بدن حذف خواهد شد. اگر چنین است، ادرار رنگ طبیعی بهبود می یابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.