تب و لرز در طی دیالیز

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تب و لرز در طی دیالیز

 

تب و لرز در طی دیالیز

در هر صورت شما در دیالیز توصیه می شود و یا می خواهید برای شروع it.It مهم است برای شما به دانستن عوارض احتمالی نظارت و اقدامات احتیاطی dialysis.Close می تواند کمک به جلوگیری از ناراحتی شما و complications.Fever و لرز معمولا در طول دیالیز رخ می دهد.

علل تب و لرز در طی دیالیز

عفونت یا سپتی سمی

بیماران در دیالیز مستعد ابتلا به عفونت هستند یا septicemia.Firstly، ارزیابی عروق باعث می شود بدن قرار گرفتن در معرض خود را به outside.Virus است، باکتری ها و دیگر میکروارگانیسم ها به احتمال بسیار زیاد برای حمله به بدن، در نتیجه خطر ابتلا به عفونت و یا septicemia.Another عفونت علت افزایش می یابد یا سپتی سمی بیماری های تنفسی است.

دیالیز سرد و یا درست عمل نمی ترموستات

در این مورد، بیماران تحت دیالیز لرز بدون تب است.

واکنش گرمازا

این یک واکنش تب دار به تزریق باکتری ها و یا محصولات تجزیه باکتریایی است.

علائم تب و لرز در طی دیالیز

عفونت:

احساس سرما با تب در هنگام دیالیز

قرمزی، التهاب، حساسیت به لمس، گرما و یا تخلیه از دسترسی به سایت

بیماری های تنفسی:

سرفه تولیدی

عفونت خون بوسیله ارگانیسم های چرکی

تب و لرز، استفراغ در هنگام دیالیز.

همانطور که در بالا ذکر شد، علت عمده و تب و لرز در طول دیالیز infection.Therefore است، مهم است که برای بیماران به اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از عفونت است.

چگونه برای جلوگیری از عفونت را در حین دیالیز؟

بهداشت دست

شستن دست ها به طور کامل آسان است، اما چیزی که مهم به کاهش infection.Before بیمار نشسته در صندلی دیالیز، آنها باید دست خود را با soap.Meanwhile ضد باکتری شستشو، بیماران باید دوش به جای حمام tub.Avoid حمل چیزهای سنگین در استفاده بازو همراه با فیستول.

مراقبت از دسترسی و کاتتر

مراقبت از دسترسی و کاتتر می تواند احتمال ابتلا به عفونت در طول dialysis.If بیماران نشانه های عفونت مانند قرمزی، التهاب و غیره را کاهش دهد، آنها باید آن را به بیماران خود را بلافاصله گزارش.

بالاتر از مسئولیت های مهم برای بیماران تحت دیالیز. در همین حال، این مسئولیت کارکنان در مرکز دیالیز به دنبال تکنیک های کنترل عفونت خوب محدودیتهای است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.