چگونه برای جلوگیری از سردرد و استفراغ در طی دیالیز

جمعه 2 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه برای جلوگیری از سردرد و استفراغ در طی دیالیز

 

سردرد و استفراغ اغلب در طول دیالیز رخ می دهد که ممکن است بیماران برای درمان ناتوان ساختن. چگونه جلوگیری از سردرد و استفراغ در طول دیالیز؟
فشار خون پایین یک عامل منتسب به سردرد و استفراغ است. افت فشار خون رخ می دهد که بیش از حد مایع از خون در طول دیالیز برداشته است. این باعث می شود که فشار برای رها کردن. به عنوان یک نتیجه، سردرد، تهوع و استفراغ ممکن است رخ دهد.
شایع ترین علت سردرد، سندرم عدم تعادل دیالیز (DDS) است. DDS به تورم مغزی پس از از بین بردن سطوح بالای اوره در طول دیالیز و به آرامی جبران ** مایع مغزی مرتبط است.
علاوه بر این، سردرد ممکن است با فشار خون بالا مرتبط است. فشار خون بالا زمانی اتفاق می افتد که سطح بالایی از مایعات ساخت تا در بدن و عدم کفایت دیالیز می باشد.
به سرعت سردرد و استفراغ، بیماران باید به راهنمایی های پس از درمان چسبد.
* داروها معمولا باید قبل از شروع درمان صورت گرفته است، مگر در مواردی که پزشک تجویز آن که در راه است. این می تواند قطره بیشتر در فشار و ناراحتی بیشتر می شود.
* همانطور که کلیه ها کار نمی تواند برای حذف مایعات، مایع ممکن است ساخت تا در سیستم شما بین دیالیز. اگر دیالیز مایعات بیش از حد از بدن را در یک زمان حذف، حذف ناگهانی حجم خون می تواند باعث افت فشار خون شود.
* کاهش سطح سدیم در دستگاه دیالیز در طول دیالیز ممکن است مفید باشد برای جلوگیری از سردرد و استفراغ است.
* کنترل فشار خون بالا یکی از مهم ترین عوامل درمان برای در نظر گرفتن است. به ویژه زمانی که سردرد و استفراغ شکایت در رابطه با فشار خون بالا دیده می شود.
علل مختلف از سردرد و استفراغ در طی دیالیز وجود دارد به طوری که راه برای مقابله با آنها نیز باید متفاوت باشد. اگر شما مبتلا به شکایات فوق و علل مشخص را نمی دانم، شما می توانید با ما در خط مشورت برای گرفتن توصیه های پزشکی بیشتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.