چگونه به مدیریت مایع در ریه ها در نارسایی کلیه

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به مدیریت مایع در ریه ها در نارسایی کلیه

چگونه به مدیریت مایع در ریه ها در نارسایی کلیه

ادم ریوی وضعیتی است که اشاره به تجمع مایع در ریه ها است. معمولا در نارسایی کلیه رخ می دهد، به خصوص در بعد stages.How مایع در ریه ها اتفاق می افتد؟ آیا خطرناک است؟

علل مایع در ریه ها در نارسایی کلیه

کلیههای سالم می تواند انجام به کمک بدن خلاص شدن از شر مایعات اضافی و مواد زائد از body.However، در نارسایی کلیه، کلیه ها به طور جدی مختل و شکست به کار adequately.As نتیجه، سطوح بالایی از مایع ساخت تا در بدن و ریه ها ممکن است با fluid.Fluid در ریه ها آب گرفتگی می تواند مایع شود برای پر کردن در آلوئولها جای هوا، جلوگیری از اکسیژن از حال وارد شدن به جریان خون جذب می شود.

مایعات در ریه ها در نارسایی کلیه بسیار dangerous.It می تواند باعث تنگی نفس شود و حتی نمی تواند در back.Seriously دروغ، این شرایط می تواند باعث شوک و حتی از بیماران death.Some حتی می تواند پیوند کلیه به علت ادم ریوی تحت.

چگونه برای مدیریت مایع در ریه ها در نارسایی کلیه؟

این بیماران باید حفظ محدودیت restriction.Fluid مایع ممکن است متفاوت باشد در برای هر خروجی individual.Urine، یک عامل مهم در تصمیم گیری چه مقدار مایعات بیماران باید نوشیدن هر روز. می تواند با یک متخصص تغذیه مشورت و یا ما را در خط مشورت برای به دست آوردن یک هدف منحصر به فرد است مایع مصرف.

حد نمک مصرف consumption.Excess نمک می تواند بیماران تشنه بنابراین بیماران باید به نوشیدن water.Retention بیشتر از مایع و سدیم ادم ریوی را بدتر.

دیورتیک ها باید مورد استفاده قرار گیرد به افزایش خروجی ادرار به منظور کاهش مایع در ریه ها در نارسایی کلیه.

اگر بیماران تحت دیالیز هستند، آنها باید با پزشک خود چک کنید در صورتی که فرکانس دیالیز آنها کافی است. دیالیز کافی می تواند کمک به حذف مایعات اضافی در بدن به طور موثر.

اگر درمان های فوق به خوبی کار نمی کند، surgy ممکن است مورد نیاز برای حذف مایع در ریه ها.

به عنوان مایع در ریه ها می تواند تهدید کننده زندگی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه، شما هرگز نباید به درمان زود هنگام و تهاجمی را نادیده می گیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.