مکمل های گیاهی به سطح کراتینین پایین

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مکمل های گیاهی به سطح کراتینین پایین

مکمل های گیاهی به سطح کراتینین پایین

سطح کراتینین در خون اندازه گیری چگونه کلیه خود را عملکرد. سطح کراتینین بالا به این معنی که کلیه ها عملکرد درستی و مقادیر بالایی از زباله ساخت در خون. سطح کراتینین بالا همراه با کاهش کلیوی function.Fortunately، برخی از مکمل های گیاهی می تواند پایین تر سطح کراتینین بالا کمک کند همراه است.

ریواس چینی

ریواس یک گیاه رایج چینی است و آن را به درمان انواع مختلف بیماری ها استفاده شده است. در درمان بیماری های کلیوی، دارای عملکردهای زیر است.

این می تواند جذب سدیم را کاهش می دهد، در نتیجه کاهش احتباس سدیم و مایعات در body.It می تواند با افزایش خروجی ادرار از بین بردن تورم است.

افزایش دفع از محصولات متابولیک اوره و کراتینین به کاهش سطح BUN و کراتینین.

در همین حال، ریواس همچنین دارای اثرات در کنترل فشار خون بالا، چربی خون و تصلب شرایین است.

مریم گلی mitiorrhiza

مریم گلی mitiorrhiza است بسیار فعال و امن AA مهارکننده های ACE که منجر به فعالیت خود را در بهبود پیشرفت Disease.This کلیه گیاه دارای یک تابع قابل توجهی در کاهش فشار خون بالا است که شتاب دهنده بزرگ در بدتر شدن عملکرد کلیوی. استفاده از طب سوزنی و مریم گلی mitiorrhiza، ریواس چینی می تواند به طور قابل توجهی سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد.

Notoginseng

Notoginseng یکی از مکمل های گیاهی به سطح کراتینین کمتر است. شاخ و برگ گیاهان می تواند سلول های اپیتلیال جلوگیری از تبدیل شدن به عملکرد functional.This غیر توسط مهار فیبروز کلیه به دست آورد.

Cordyceps عصاره چای

Cordyceps عصاره چای یک داروی سنتی چینی است. می توان آن را به صورت خوراکی به عنوان یک چای با مزایای محافظ در برابر مزمن کلیوی failure.The شاخ و برگ گیاهان می تواند سطح کراتینین را کاهش سرکوب پاسخ التهابی و همچنین می تواند کم خونی را درمان داده شده است.

فوق گیاهی مکمل های مشترک به کراتینین کمتر levels.As برخی ممکن است برای بدن غیر منطقی مضر، شما هرگز نباید گیاهان بدون مشورت با یک پزشک طب چینی استفاده کنید.

شیوه های بالینی ثابت کرد که استفاده ترکیبی از گیاهان چینی و طب سوزنی دارای اثر بهتری در کاهش کراتینین levels.As بالا است نوع انواع acupunctures ها وجود دارد، شما باید مشورت کنید که چه نوع متناسب با وضعیت شما است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.