درمان اورمی با آتروفی کلیه

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان اورمی با آتروفی کلیه

 

درمان اورمی با آتروفی کلیه

اندازه کلیه در نسبت مستقیم به height.However ما، در برخی موارد، اندازه کلیه ممکن است در اندازه کاهش غیر طبیعی، که منجر به یک بیماری، آتروفی کلیه atrophy.Kidney عمدتا در مراحل بعد از کلیه disease.Uremia معمولا رخ می دهد اتفاق می افتد همراه با آتروفی کلیوی.

آتروفی کلیه

هر کلیه حاوی حدود یک میلیون نفرون شامل گلومرول و کلیه tubules.In شرط راست، جریان خون را از طریق نفرون و ضایعات را حذف خواهد there.However، اگر خون ناکافی به به نفرون ارائه شده است، آنها قادر نخواهد بود برای به دست آوردن خون به اندازه کافی و اکسیژن به عنوان یک نتیجه، بافت کلیه تبدیل خواهد شد فیبروتیک و کلیه به تدریج کوچک خواهد شد.

علاوه بر این، اگر نفرون ها به دلیل برخی از بیماری ها و شرایط نظیر هیدرونفروز فشرده، ساختار آنها خواهد بود changed.It همچنین می تواند در نتیجه آتروفی کلیه.

ارومیه

اورمی از عوارض جدی بیماری کلیوی مزمن (CKD) و failure.It حاد کلیه زمانی اتفاق می افتد که اوره و سایر مواد زائد در بدن به خاطر کلیه آتروفیک هستند قادر به از بین بردن مواد them.These می تواند تبدیل به بدن سمی در صورتی که رسیدن سطوح بالا. عوارض شدید از اورمی درمان نشده شامل تشنج، کما، ایست قلبی، و مرگ.

درمان اورمی با آتروفی کلیه

درمان اورمی با آتروفی کلیه باید در از بین بردن مواد زائد از بدن و بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه برای زوم کلیه آتروفیک تمرکز می کنند.

در اینجا درمان همراه تصفیه خون و داروهای گیاهی چینی توصیه می شود برای درمان اورمی با تصفیه atrophy.Blood کلیه است شامل hemofiltration، hemoperfusion، etc.It تبادل پلاسما می توانید تمام انواع سموم در خون completely.Additionally از بین بردن، داروهای گیاهی چینی می تواند خون را گشاد عروق برای افزایش خون و اکسیژن رسانی به گیاهان kidneys.The تونیک به کلیه ها هستند و می توانند سیستم خود را بهبود بدن برای بازگرداندن اختلال structure.However کلیه تحریک، اگر فشار افزایش در کلیه نتایج از ناهنجاری های دستگاه ادراری، جراحی ممکن است لازم باشد.

اگر آتروفی کلیه و اورمی می تواند به شدت با آنها رفتار شود، ESRD soon.Apart را از درمان، یک رژیم غذایی سالم، تغییرات سبک زندگی و غیره نیز می تواند بسیار کمک کند. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آتروفی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.