بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز پس از 7 سال

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز پس از 7 سال

 

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز پس از 7 سال

این معمول است برای دیدن نارسایی کلیه بیماران دیالیزی تجربه. تا حدی، دیالیز می تواند کمک به طولانی زندگی خود را، حتی اگر آن را می تواند به نارسایی کلیه را درمان نیست. برخی از داده ها نشان می دهد که متوسط ​​امید به زندگی از دیالیز 4.25 سال است و تنها 10 درصد از بیماران دیالیزی می توانند به مدت 10 سال زندگی می کنند. پس از آن خوب است، برای دیدن برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز در حال حاضر به مدت 7 سال زندگی می کردند، و ما امیدواریم که آنها می تواند بسیار طولانی تری زندگی می کنند.

برخی بیماران دیالیزی ممکن است در مورد عوارض آنها رنج می برند، مانند سردرد، فشار خون پایین، خارش، گرفتگی عضلانی، درد قفسه سینه، خستگی، تهوع و استفراغ، و غیره بنابراین به درجه خاصی، تخفیف دیالیز کیفیت زندگی آنها، شکایت که می تواند یک عامل است که باعث می شود بیماران دیالیزی بیشتر و بیشتر تصمیم برای جلوگیری از دیالیز شوند.

به طور کلی، پس از 6 ماه تجربه دیالیز، خروجی ادرار شروع می شود را کاهش می دهد به تدریج، که نشان می دهد از دست دادن عملکرد کلیه است. اگرچه دیالیز می تواند جایگزین بخشی از عملکرد کلیه برای کمک به حذف مواد زائد و سموم از بدن، آسیب کلیه ناشی از بیماری اولیه خود را با تاخیر به تعمیر می شود، که منجر به از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیه.

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که در دیالیز به مدت 7 سال است می خواهند برای خلاص شدن از دیالیز، این است که امکان پذیر است؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که اهداف در حال تعمیر صدمه به کلیه ها و دوره نقاهت عملکرد کلیه است که معمولا در چین استفاده می شود. این درمان طبیعی داروهای گیاهی چینی است. این باور که دیالیز است به احتمال زیاد متوقف شود در صورتی که عملکرد کلیه می تواند به طور مداوم بهبود. اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که در دیالیز به مدت 7 سال هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، به این معنی هنوز هم وجود دارد جریان خون می رود از طریق کلیه، سپس اثر درمان از Osmotherapy طب میکرو چینی خواهد بود بیشتر آشکار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سال ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.