درمان دیابت با گلومرولونفریت

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان دیابت با گلومرولونفریت

 

درمان دیابت با گلومرولونفریت

گلومرولونفریت یک اختلال کلیوی برجسته با التهاب از فیلتر ها در انواع kidneys.A شرایط و بیماری های است که می تواند باعث التهاب کلیه ها مانند عفونت، اختلال خود ایمنی، و غیره. دیابت نیز یک علت شایع glomerulonephritis.What را درمان توصیه شده برای دیابت با گلومرولونفریت؟

گلومرولونفریت در دیابت

نفروپاتی دیابتی می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار است با Diabetes.It می تواند باعث زخم از گلومرول و مترقی decline.As ها و عملکرد کلیه فیلتر زخم، می تواند منجر به بی شمار از علائم مانند پروتئین در ادرار، تورم، فشار خون بالا و غیره

چگونه دیابت باعث گلومرولونفریت؟ گلومرول بسیاری از عروق خونی کوچک که مواد زائد فیلتر از از قند خون blood.High خود را از بیماری دیابت می تواند این زمان vessels.Over خون را از بین ببرد، کلیه ها قادر به انجام کار خود را به عنوان خوب نیست.

درمان دیابت با گلومرولونفریت

درمان عمومی

هنگامی که پروتئین ها در ادرار ظاهر می شود، عملکرد کلیه را در یک فشار خون speed.High سریع کاهش نیز یک شتاب دهنده بزرگ در بدتر شدن تابع درمان کلیه به طور عمده در کاهش فشار خون و کاهش آسیب به kidneys.Medicines به دیابت با گلومرولونفریت هدف عبارتند از:

* پوشش آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم آنژیوتانسین II گیرنده های مواد مخدر blockers.These به داروهای کلاسیک به کاهش فشار خون بالا است. همچنین، آنها می توانند پروتئین در ادرار را کاهش و حفظ عملکرد کلیوی. فشار خون باید زیر 130/80mmHg نگه داشته شود.

* داروها ممکن است لازم باشد به کاهش کلسترول level.Meanwhile، یک رژیم غذایی کم چرب مورد نیاز است.

* کلیه پسند در رژیم غذایی کم نمک و پروتئین است به افراد مبتلا به دیابت و گلومرولونفریت توصیه می شود.

روش های درمانی جایگزین

برای کنترل دیابت با گلومرولونفریت به طور موثر، اهداف درمان باید شامل کنترل دیابت و کنترل التهاب در kidneys.However، داروهای سنتی غرب تنها می توانند علایم را کنترل کنند، اما می تواند اهداف درمان در بالا دست یابد.

یکپارچه از درمان طب چینی و درمان مدرن غرب یک گزینه درمان بهتر برای دیابت درمان glomerulonephritis.The است، می تواند پاسخ های التهابی در کلیه متوقف کردن و جلوگیری از آسیب ایمنی بیشتر به kidneys.Moreover را، درمان می تواند سطح قند خون را کنترل شدت به آن را متوقف کند از آسیب رساندن به عروق خونی کوچک در کلیهها.

اگر شما درمان گلومرولونفریت مبتلا به دیابت است علاقه مند هستند، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.