پتاسیم و نارسایی کلیه

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پتاسیم و نارسایی کلیه

پتاسیم و نارسایی کلیه

نارسایی کلیه یک وضعیت پزشکی است که در آن کلیه نمی تواند عمل کند، باعث علائم و عوارض مختلف است. سطح پتاسیم بالا یک نشانه شایع در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

پتاسیم و نارسایی کلیه

پتاسیم یک ماده است که شما می توانید از آنچه که می خورید می باشد. این کمک ضربان قلب خود را به طور منظم و MUSLE سالم خود را نگه دارید. با این حال، برای حفظ یک سطح سالم از پتاسیم، شما باید کلیه های سالم داشته باشند.

کلیه ها کار می کنند به نگه داشتن پتاسیم در خون خود را در مقدار سمت راست. با این حال، زمانی که کلیه های شما شکست خورده، پتاسیم در خون خود را ساخت. و کلیه ها آسیب دیده شما می توانید بیش از حد پتاسیم را حذف کنید، باعث سطح پتاسیم بالا. این کار خطر ابتلا به مشکلات قلبی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد.

چگونه برای کاهش سطح پتاسیم بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

برای کاهش سطح پتاسیم بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، به شما پیشنهاد برای مدیریت کلیه شرایط بهتر است. کارشناسان ممکن است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را توصیه کند.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان های جدید توسعه یافته است که برای درمان بیماری های کلیوی به طور خاص طراحی شده است. شده است از زمان تاسیس 27 سال پیش است، که بسیاری از خانواده های نارسایی کلیه را نجات داد.

این درمان جدید افزایش گردش خون کمک می کند، ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. همچنین، این کمک می کند تا به کاهش علائم مانند درد پشت، پروتئینوری، خستگی، تهوع و استفراغ و غیره، و به جبران عوارض جانبی درمان های شیمیایی.

غذا

برای رژیم غذایی، به شما پیشنهاد برای محدود کردن مواد غذایی که سرشار از پتاسیم هستند. متخصص تغذیه کلیه شما کمک خواهد کرد که شما رژیم غذایی خود برنامه ریزی، بنابراین شما در حال گرفتن مقدار مناسبی از پتاسیم است. آیا از کنسرو میوه ها و سبزیجات، یا آب میوه را از گوشت پخته شده را مصرف نکنید و یا استفاده از مایع است.

پتاسیم بالا ممکن است علائم بسیاری از افراد، مانند تهوع، نارسایی قلبی، ضعف، نبض آهسته، مرگ udden داشته باشند. بدین ترتیب، به شما پیشنهاد برای کاهش سطح پتاسیم بالا در اسرع وقت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پتاسیم و نارسایی کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.