رژیم غذایی کلیه پسند برای بیماری برگر (نفروپاتی IgA)

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی کلیه پسند برای بیماری برگر (نفروپاتی IgA)

 

رژیم غذایی کلیه پسند برای بیماری برگر (نفروپاتی IgA)

بیماری برگر بیماری کلیه است که باعث می شود که کلیه ها برای تبدیل شدن به inflamed.It است یک رژیم مترقی condition.A کلیه پسند می تواند پیشرفت بیماری را کند.

بیماری برگر

بیماری برگر به طور کلی شناخته شده است به عنوان IgA در Nephropathy.It به عنوان آنتی بادی ایمونوگلوبولین سپرده در باکتری glomeruli.When رخ می دهد، حمله ویروس و یا سموم بدن، آنتی بادی توسط بدن به مبارزه با آنها تولید می شود. با این حال، برای برخی دلایل و IgA به کلیه ها می شود، که منجر به التهاب از kidneys.As کلیه ها قادر به کار، می تواند نشت پروتئین و سلولهای خون در ادرار می شود.

رژیم غذایی برای بیماری برگر

اسیدهای چرب امگا 3

روغن ماهی چنین نقش مهمی در مدیریت بیماری برگر آن را به عنوان بالا در نقش چرب امگا 3 acids.Omega 3 اسیدهای چرب عملکرد ضد التهاب و آنها می توانند پاسخ التهابی غیر طبیعی در کلیه سرکوب و کاهش آسیب سیستم ایمنی به kidneys.Additionally ، آنها می توانند سطح کلسترول و اسید چرب تری گلیسیرید را کاهش و افزایش خوب cholesterols.Thereby، می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

الکل

به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری برگر، آن را یک انتخاب عاقلانه به ترک نوشیدن alcohol.Drinking از الکل می تواند باعث بی شمار از سمت effects.Alcohol می تواند با استفاده از داروها تداخل و نفوذ بهره وری دارو است. علاوه بر این، آن می تواند رگ های خونی را مختل و بالا بردن فشار خون pressure.High خون یک عامل خطر در بدتر شدن عملکرد کلیوی است.

پروتئين

یک رژیم غذایی کم پروتئین برای افراد مبتلا به بیماری برگر توصیه می شود. پروتئین با کیفیت بالا باید نیمی از کل مصرف پروتئین برای منابع بیماران از پروتئین با کیفیت بالا، به طور عمده عبارتند از ماهی، مرغ، گوشت etc.How پروتئین زیادی شما باید هر روز مصرف؟ لطفا به ما مشورت کنید.

میوه ها

بیماران مبتلا به بیماری برگر باید میوه های بیشتری در رژیم غذایی خود اضافه کنید. با این حال، بسیاری از میوه های بالا در پتاسیم در کلیه Disease.So مضر است که بیماران باید در انتخاب انواع fruits.All از انواع توت ها است carful هستند به خوبی برای افراد مبتلا به بیماری برگر هستند آنها به عنوان عملکرد ضد التهاب، مانند توت فرنگی، زغال اخته، قره قاط.

فوق کلیه پسند یک رژیم غذایی برای بیماری برگر است. به عنوان شرط از فردی به فرد دیگر متفاوت است، یک رژیم غذایی شخصی برای هر بیمار مورد نیاز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.