می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه پنیر بخورید

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه پنیر بخورید

می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه پنیر بخورید

نارسایی مزمن کلیه یک بیماری است که در آن کلیه قادر به عملکرد به اندازه کافی برای فیلتر کردن blood.You باید برای ایجاد تغییرات در رژیم غذایی خود کاهش فشار بر روی بیماران kidneys.Can خود را مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی خوردن پنیر است؟

یک رژیم غذایی کلیه پسند می تواند کمک به بدن حفظ تعادل الکترولیت ها، مواد معدنی، و مایع در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه. در همین حال، این می تواند به کاهش ایجاد ضایعات در بیماران body.The باید مقدار پنیر در رژیم غذایی روزانه خود را با توجه به دلایل زیر محدود.

کلسیم و فسفر دو ماده معدنی مهم در body.Even در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیوی (CKD)، میزان فسفر در خون می تواند تبدیل به بالا به عنوان کلیه ها نمی توانند کار کنند فسفر well.High می تواند سطوح کلسیم در خون پایین تر است. کلسیم پایین می تواند باعث شود بدن به جلو و کلسیم از استخوان ها، در نتیجه در پوکی استخوان و استخوان ها ضعیف است. علاوه بر این، میزان فسفر در خون می تواند باعث خارش پوست شود.

به عنوان پنیر سرشار از فسفر است، بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید محدود به خوردن پنیر. به غیر از پنیر، شیر و ماست نیز سرشار از فسفر هستند. برخی از غذاهای لبنی کمتر در فسفر شامل وان، مارگارین، کره، پنیر خامه ای، خامه سنگین، پنیر ریکوتا، پنیر بری، شربت، و غیر لبنی حاوی میزان توپینگ شلاق است. با این حال، حتی اگر فسفر در آن غذاهای کم است، بیماران هنوز هم باید در حد اعتدال غذا خوردن.

به غیر از محدود کردن مواد غذایی با فسفر بالا، موارد زیر برخی از توصیه های غذایی برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی در رژیم غذایی هستند.

کم پروتئین

کم پروتئین با نارسایی مزمن کلیه به بیماران توصیه می شود اگر که آنها هم در دیالیز dialysis.Once نیست آغاز است، بیماران باید بیشتر protein.People را در دیالیز غذا خوردن باید 8 تا 10 اونس از غذاهای پر پروتئین در صورت خوردن هر روز سوء تغذیه. چقدر پروتئین شما باید هر روز مصرف؟ شما می توانید ما را در خط مشورت کنید.

سدیم

یک رژیم غذایی کم نمک می تواند به کنترل فشار خون بالا کمک کند و جلوگیری از احتباس مایعات در بدن. نگاه برای محصولات کمتر از 100 میلی گرم نمک در هر وعده است.

آنچه در بالا آمد، برخی از پیشنهادات رژیم غذایی برای افراد مبتلا به failure.You مزمن کلیوی می تواند به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بخورید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.