هنگ طولانی از CKD Stage3 تا مرحله 5 طول می کشد

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

هنگ طولانی از CKD Stage3 تا مرحله 5 طول می کشد

 

http://www.kidneyservicechina.com/ckd-basics/722.html

پیشرفت از مرحله CKD 3 به مرحله 5 به عوامل بسیاری بستگی دارد و برخی از آنها می تواند کنترل شود، اما برخی از آنها نمی تواند. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که پیدا کردن عوامل مرتبط با.

در مرحله اول، ما خوشحالیم که به عوامل uncontrolable در پیشرفت بیماری مزمن کلیه.

- سن

- جنسیت

- نژاد

- ژن

با این حال، بیشتر عوامل می تواند توسط خودتان کنترل می شود. و اگر شما می توانید عوامل زیر را در یک مدیریت خوب را، قطعا، شما خواهد کم کردن سرعت پیشرفت بیماری مزمن کلیه.

مداوا

درمان پزشکی مهم ترین عامل کنترل در کند کردن پیشرفت از CKD stage3 درجه CKD stage5 است. درمان هایی که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه اثرات بیشتری را انجام دهد.

طب گیاهی چینی برای آن کمک می کند افزایش گردش خون کلیوی و عرضه بافت کلیه آسیب دیده را با اکسیژن بیشتر و خون پیشنهاد شده است. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها آسیب دیده خواهد شد تعمیر و عملکرد کلیه خواهد شد improvemed شده است. اگر شما علاقه در مورد لیست گیاهان دارویی، شما می توانید یک پیام به kidneyask@hotmail.com ترک. و پیشنهاد شما برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت پزشکی شما، پس از آن آسان است برای کارشناسان را به herblist شخصی برای شما است.

غذا

CKD رژیم غذایی می تواند به شما کمک کند مواد غذایی مناسب و روش های غذا خوردن برای کاهش صدمه به کلیه prograssion شما پیدا کنید. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، رژیم غذایی کم نمک، کم فسفر و در غذاها پتاسیم کم necessay خواهد بود. همچنین شما پیشنهاد می شود برای جلوگیری از غذاهای ادویه دار، غذاهای آماده و غذاهای فراوری شده و غیره

خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر خواهد بود انتخاب بهتر است. علاوه بر این، به شما پیشنهاد برای جلوگیری از نوشیدن نوشیدنی الکل.

اقدامات پیشگیری

برخی دیگر از بیماریهای خفیف نیز می تواند کمک به توسعه پیشرفت از مرحله CKD 3 به CKD stage5. و به شما پیشنهاد برای جلوگیری از عفونت، سرد، آنفولانزا و خونریزی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD Stage3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.