تخم مرغ سفید و کراتینین سرم با نفروپاتی IgA

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تخم مرغ سفید و کراتینین سرم با نفروپاتی IgA

 

تخم مرغ سفید و کراتینین سرم با نفروپاتی IgA

تخم مرغ نقش مهمی در تامین تغذیه به بدن انسان ایفا می کنند. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده اند، آن را همچنین مواد غذایی مناسب به شما می شود؟ این مقاله در مورد تخم مرغ سفید و کراتینین سرم مبتلا به نفروپاتی IgA صحبت کنید.

تخم مرغ

تخم مرغ حاوی 6 گرم پروتئین، 75 کالری و مقدار زیادی از vitmain، کلسیم و پتاسیم و غیره این کمک می کند تا تعمیر و حفظ بافت های بدن است. تخم مرغ همچنین یک منبع خوب کلسترول، با توجه به زرده آن هستند. با این حال، محتوای در حالی که از تخم مرغ و زرده ها کاملا متفاوت است. آیا مردم می توانند با غلظت IgA Nephropath با سطح کراتینین بالا را سفیده تخم مرغ؟ قبل از دریافت این کارهای پاسخ، لازم است بدانید که مقدار کراتینین بالا و نفروپاتی IgA است.

سطح بالا Creatinne،

نفروپاتی IgA به معنای گلومرولونفریت مشترک رخ می دهد که در کلیه. با این حال، اگر آن را می توانید در راه درست کنترل نمی شود، آسیب کلیه را به نارسایی کلیه در نهایت توسعه.

زمانی که کلیه ها به خوبی می تواند کار، آنها را قادر به حذف مایعات بیش از حد و مواد سمی را از خون. به عنوان یک نتیجه، مواد سمی در خون، مانند کراتینین سرم - محصول جانبی فعالیت عضلانی، در خون واریز خواهد شد، باعث سطح کراتینین بالا.

بدین ترتیب، برای غذاهایی که برای صدمه به کلیه ها و توانایی پاک کلیه خوب نیست، آنها پیشنهاد می شود به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA مصرف.

سفید تخم مرغ یک رژیم غذایی با پروتئین بالا است، در مقایسه با زرده تخم مرغ، آن را یک انتخاب بهتر برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است. با این حال، با توجه به این واقعیت است که رژیم غذایی پروتئین بالا در بیماری کلیوی محدود شده است، اما هنوز هم اگر آلبومین در خون پایین است، پس از آن باید با اجازه از پزشک خود مصرف.

Acutally، هر بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA پیشنهاد را به لیست رژیم غذایی شخصی که آنها را مدیریت کلیه بهتر است به من بدهید. برای لیست رژیم غذایی شخصی خود را، شما می توانید گزارش های داخلی خود را زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما در کمتر از 48 ساعت پاسخ.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تخم مرغ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.