درمان طبیعی برای نارسایی: میکرو چینی پزشکی

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای نارسایی: میکرو چینی پزشکی

 

درمان طبیعی برای نارسایی: میکرو چینی پزشکی

درمان نارسایی کلیه، تنها گیاهان ساده کافی نیست. درمان سیستمیک گیاهی به نام "میکرو چینی پزشکی" می تواند کمک به هر دو این علائم را کاهش دهد و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است.

نارسایی

علت بیماری کلیوی است که در واقع یک اختلال سوخت و ساز درونی بدن، و دلیل این اختلال، prodcut متابولیسم نمی تواند خارج از بدن تخلیه فورا. اما پس از رسوب در خون در بدن به گردش جریان خون، در حالی که در کلیه ما، علیه اپی توپ فضایی اتصال وجود دارد، که در آن شکل با شکل پیچیده ایمنی همسان است، و این مجموعه بر روی کلیه سپرده.

این سموم نه تنها می تواند مانع گردش خون طبیعی داخلی کلیه، بلکه آسیب سلول های کلیه، و باعث التهاب. اگر این وضعیت گذشته و برای مدت طولانی در کلیه، عملکرد کلیه را دریافت خواهید مجروح graudally است، و هنگامی که نزدیک به 50٪ از عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار گرفتن، سطح کراتینین شروع به افزایش بیش از حد نرمال است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

با توجه به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، شما می دانید تعداد زیادی از طب گیاهی با عملکرد بسیار خوبی از بهبود گردش خون هستند.

در این راه، سپرده حالت سکون در عروق خونی کلیوی را دریافت خواهید تدریج حذف خواهند شد. در طرف دیگر، دارو می تواند التهاب درونی کلیه را کنترل، شما می دانید آن التهاب است که باعث آسیب به بافت کلیه به طور مداوم است. با این حال، این است که به اندازه کافی نیست، برای سلول های کلیه، مجروح شده است.

و ما نیاز به ترمیم سلول، برخی از عناصر داخلی دارو می تواند آن دسته از سلول ها از عوامل مغذی است که می تواند ظرفیت خود دوره نقاهت از سلول های کلیه، در این مورد، وضعیت کلی کلیه از تمایل از بهبود به جلو ترویج عرضه است.

درمان به موقع خواهد شد همیشه خیلی بهتر از دیر است و فرصت درمان باید ارزشمند تمام وقت. بدین ترتیب، اگر شما اتفاق می افتد به یک بیمار مبتلا به insuficieny کلیوی یا نارسایی کلیه، شما را به درمان در اسرع وقت پیشنهاد شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پزشکی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.