می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آب آلبالو بنوشید

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آب آلبالو بنوشید

 

می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آب آلبالو بنوشید

آیا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مجاز به نوشیدن آب آلبالو؟ قره قاط، که بومی آمریکای شمالی است، شده اند از زمان پیش از کلمبیا به عنوان غذا و دارو استفاده می شود. امروز، زغال اخته در دسترس به عنوان میوه های تازه و یا خشک، در آب و به صورت کپسول است. حالا بیایید ببینید که چه مزیت می تواند آب قره قاط را به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

عفونت دستگاه ادراری عارضه شایع نارسایی کلیه است، در حالی که آب قره قاط است که بسیار موثر در جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری. زغال اخته حاوی ترکیبات ضد باکتری شناخته شده به عنوان تانن که آن هم در جلوگیری از باکتری ها از چسبیدن به دیواره های مثانه و کلیه ها.

زغال اخته حاوی اسید quinic است که یک ترکیب اسیدی است که در بدن شکسته نشده اما در ادرار دفع می شود. اسید Quinic اسیدیته کمی از ادرار را افزایش می دهد، حتی اگر آن را تنها باعث افزایش جزئی در اسیدیته ادرار، این است که برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه جلوگیری از تشکیل سنگ های کلیوی کافی است.

تابع اولیه از کلیه ها است به حذف مواد زائد را از بدن است. نوشیدن آب قره قاط کمک کلیه ها در دفع مواد زائد با گرگرفتگی از سموم.

را پوشش می دهد مزایای استفاده از آب قره قاط، پس آنچه در مورد عوارض جانبی آن؟ همانطور که با بسیاری از آب میوه، مقدار زیادی از آب قره قاط می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. چه تر است، زمانی که شرایط ایجاد نارسایی کلیه، عملکرد کلیه بسیار از دست داده شده است، و مصرف مایعات باید تا حدی محدود است.

حتی اگر آب قره قاط می تواند به جلوگیری یا درمان نارسایی کلیه، مقدار مناسب از آب قره قاط می تواند برخی از مزایای خاصی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را به ارمغان بیاورد. اگر شما هنوز هم می خواهم به دانستن بیشتر در مورد رژیم غذایی برای نارسایی کلیه یا آخرین درمان نارسایی کلیه، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید آزادانه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بنوشید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.