درمان طبیعی برای سطوح BUN عالی در نارسایی کلیه

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای سطوح BUN عالی در نارسایی کلیه

 

درمان طبیعی برای سطوح BUN عالی در نارسایی کلیه

درمان طبیعی برای سطوح BUN بالا برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه چیست؟ سطح BUN بالا به نظر می رسد به عنوان نشانه ای مشترک با توسعه بیماری کلیوی. اکثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطوح BUN بالا و سطح کراتینین بالا را تجربه می کنند. که چگونه برای کاهش آن است که همیشه چیزی کلیه بیماری های مراقبت از بیماران در مورد.

BUN (نیتروژن اوره خون)،، اتلاف محصول پروتئین متابولیزه است. کلیه های سالم فیلتر BUN، محصول خارج از بدن از طریق ادرار است. از آن آسان است برای ما به درک که سطح BUN بالا به طور کلی نشان می دهد که کلیه های شما کار نمی کنند و یا به درستی شما ممکن است اساسی مشکلات بهداشتی مربوط به سیستم قلبی عروقی شما.

پزشک شما ممکن است درمان های زیر را برای سطوح BUN بالا توصیه: نوشیدن مقدار زیادی مایعات روزانه برای هیدراته ماندن، خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین، کنار آمدن با استرس و مدیریت فشار خون. اگرچه این پیشنهاد مهم و ضروری هستند، مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با سطوح BUN بالا است را به کلیه خود را می توانید به طور معمول دوباره از طریق تعمیر صدمه به کلیه ها و دوره نقاهت عملکرد کلیه کار می کنند، کارشناسان می گویند.

دیالیز می تواند یک درمان برای سطوح BUN بالا در نارسایی کلیه، و به طور کلی، اثر درمان می تواند آشکار است. اما دیالیز قادر به درمان نارسایی کلیه، دیالیز بیماران را کاهش برون ده ادرار پس از یک دوره از زمان را تجربه دیالیز پیدا کنید.

درمان طبیعی برای سطوح BUN بالا در نارسایی کلیه به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا در چین استفاده می شود، آن را به عنوان است که در داروهای گیاهی چینی است. اما بیشتر و بیشتر خارجی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شروع به دریافت سود حاصل از این درمان است. هدف از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز یا پیوند کلیه جلوگیری از صرفه جویی در کلیه خود است.

این درمان طبیعی برای سطوح BUN بالا در نارسایی کلیه می گوید بیمارانی که کاهش سطح BUN بالا است که هدف نهایی نیست، اما صرفه جویی در خود کلیه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.