کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک نوشیدنی کک

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک نوشیدنی کک

 

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک نوشیدنی کک

می توانید کودکان با سندرم نفروتیک کک نوشیدنی؟ والدین کودک مبتلا به سندرم نفروتیک توسط پزشکان گفت: برای حفظ رژیم غذایی مناسب برای فرزند خود، به طوری که آنها مشتاق به دانستن پاسخ به این سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی هستند. اما کارشناسان بر این باورند که مهم ترین چیز برای پدر و مادر است برای انتخاب یک درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک در کودکان برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، به ویژه هنگامی که فرزند خود را به استروئید ها و دیگر دارو خوب جواب ندهد.

به طور کلی، زغال سنگ سوخته خواهد شد برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک توصیه نمی شود. این دلایل عبارتند از جنبه های زیر: (1) نوشابه های گازدار را افراد در معرض خطر بالا برای دیابت، فشار خون بالا و سنگ کلیه (2) نوشیدن دو یا کک بیشتر در هر روز دو برابر خطر ابتلا به بیماری مزمن کلیه (3) کک و دیگر نوشیدنی های گازدار می تواند جذب کلسیم، که خطر ابتلا به پوکی استخوان را افزایش می دهد تاثیر می گذارد. چه تر است، داروها معمولا کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند پوکی استخوان، عوارض جانبی شایع این داروها می شود، (4) مصرف بیش از حد کافئین، یک عنصر عمده در کک نه تنها می تواند فشار خون را بالا بردن نیز باعث آسیب به کلیه ها.

بنابراین کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک بهتر کک نوشیدن نیست. آنها می توانند آب، شیر کم چرب و نوشابه روشن به عنوان برخی از انواع جایگزین کک وقتی که تشنه.

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک ممکن است مشکل تنظیم توازن آب بدن خود را، که می تواند باعث احتباس مایعات داشته باشد. رژیم غذایی برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک ممکن است شامل سدیم و محدودیت مایعات. دکتر با شما بحث چگونه مقدار مایع فرزند شما باید به صورت روزانه مصرف، بر اساس شرایط پزشکی خود را. جدای از این، والدین باید بیشتر در مورد میوه ها و سبزیجات خوب برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک می دانم.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد رژیم غذایی و یا درمان سندرم نفروتیک، شما در حال استقبال با صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نوشیدنی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.