جلوگیری از دیالیز برای سندرم نفروتیک در کودکان

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

جلوگیری از دیالیز برای سندرم نفروتیک در کودکان

 

جلوگیری از دیالیز برای سندرم نفروتیک در کودکان

پدر و مادر از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک قلب ندارد برای دیدن فرزندان خود تحت دیالیز، اما گاهی اوقات به نظر می رسد که دیالیز باید انجام شود زمانی که شرایط و به درجه خاصی. اطلاعات به شرح زیر است انتظار می رود که برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان مفید است.

حداقل تغییر سندرم نفروتیک (MCNS) را به خود اختصاص حدود 90 درصد از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک. با MCNS، کودک معمولا عود بیماری را داشته باشند، اما این بیماری معمولا می تواند مدیریت شود و پیش آگهی این نوع سندرم نفروتیک در کودکان خوب است. در موارد نادر، یک کودک ممکن است به نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز توسعه.

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) نیز یک نوع سندرم نفروتیک. FSGS اولیه حساب برای 10٪ تا 15٪ از موارد سندرم نفروتیک در کودکان و به عنوان بسیاری از 35٪ از موارد در بزرگسالان است. کودکان مبتلا به FSGS امکان را به دیالیز است.

حدود 30٪ از کودکان مبتلا به FSGS برخی از درجه ای از پاسخ به استروئید ها و داروهای دیگر است. فشار خون بالا و برخی از مشکلات کلیوی ممکن است به نظر می رسد، اما نه رسیدن به نقطه ای که در آن بیماران نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه، در حدود نیمی از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک نمی خواهد به داروها پاسخ می دهند و به تدریج توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی، در آن صورت، این کودکان کلیه دیالیز یا پیوند کلیه نیاز دارند.

به منظور جلوگیری از دیالیز برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان و یا کمک به خلاص شدن از شر دیالیز یک روز، مهم ترین چیز این است که به بهبود عملکرد کلیه با خیال راحت و به طور موثر، این است که به دلیل از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیه دیالیز امکان پذیر می سازد.

بنابراین اگر شما فرزند خود را مبتلا به سندرم نفروتیک پیدا به استروئید پاسخ نداده و، کارشناسان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما توصیه می. این درمان به خارج استفاده می شود و بر اساس داروهای گیاهی چینی. افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان نیاز به دروغ روی تخت به آن را، بیماران خارجی بسیاری می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است. هدف نهایی این است که تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع که داروهای غربی است قادر به رسیدن به. با توجه به انواع مختلف سندرم نفروتیک، کمپلکسهای ایمنی در بخش های مختلف گلومرولها سپرده است، بنابراین آنچه را که نتیجه بیوپسی کلیه است؟ به ما بپیوندید برای کمک به افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در کودکان جلوگیری از دیالیز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.