علل خارش پوست در ESRD در همودیالیز

جمعه 13 ارديبهشت 1392
ن : lafee

علل خارش پوست در ESRD در همودیالیز

 

علل خارش پوست در ESRD در همودیالیز

همودیالیز درمان صرفه جویی در زندگی برای افراد مبتلا به ESRD.If بیماران تنظیم به آن است، آنها هنوز هم می تواند یک life.However انجام زندگی می کنند، برخی از بیماران معمولا برخی از تغییرات ناخوشایند در پوست، خارش پوست که در آن رخ می دهد معمولا تجربه می کنند.

خارش پوست در ESRD تحت همودیالیز

در اکثر از بیماران در تجربه همودیالیز خارش پوست در برخی از بیماران point.Some به خارش تمام وقت، در حالی که از آن می آید و می رود در برخی خارش cases.Skin می تواند در حین یا درست بعد از درمان دیالیز بدتر شدن.

زمینه های زیر دلایل شایع خارش پوست در ESRD تحت همودیالیز لیست و آنچه ممکن است انجام شود برای کمک به کاهش آن.

سطح فسفر بالا

یک علت شایع خارش پوست، سطوح بالایی از فسفر در خون است. کلیه بیمار قادر به حذف فسفر از بدن به اندازه کافی و همچنین دیالیز به طور موثر نیست حذف phosphorus.This به دلیل دیالیز تنها می تواند بیش از 10 درصد از کلیه عملکرد خوب.

بیماران مبتلا به ESRD باید محدود چقدر فسفر در رژیم غذایی روزانه (رژیم غذایی کم فسفر در بیماری مزمن کلیه). در همچنین، کلاسور فسفر باید با هر وعده غذا و تنقلات برای کمک به جلوگیری و یا متوقف کردن itching.Meanwhile، همودیالیز کافی نیز توصیه می شود. نگه داشتن سطح فسفر در 5.5 یا کمتر می تواند کمک به تسکین خارش پوست.

آلرژی

خارش پوست در ESRD تحت همودیالیز ممکن است به دلیل آلرژی است. در اگر خارش در ابتدای دیالیز رخ می دهد، بیماران ممکن است آلرژی به ماشین دیالیز، لوله خون و یا نوع هپارین داشته باشد. شما باید آن را با پزشک خود را برای پیدا کردن علت صحبت کنید. سپس تغییرات را می توان برای جلوگیری از پوست از وقوع دوباره ساخته شده است.

آنتی هیستامین ها اغلب به درمان آلرژی و می تواند کمک به از بین بردن خارش پوست استفاده می شود. بیماران باید قبل از استفاده از them.Meanwhile پزشک خود مشورت چه محصولات برای آنها خوب است، برخی از محصولات مراقبت از پوست می تواند کمک به تسکین skin.But این بیماران هرگز نباید استفاده از محصولات بدون مشورت با پزشک خود.

فوق علل و مدیریت خارش پوست در ESRD در hemodialysis.There هنوز راههای دیگری برای کمک به تسکین اختلال مانند حمام دارو، داروهای گیاهی و غیره شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت توصیه های حرفه ای تر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.