میوه ها و سبزیجات خوب برای افراد با سطح کراتینین بالا

جمعه 13 ارديبهشت 1392
ن : lafee

میوه ها و سبزیجات خوب برای افراد با سطح کراتینین بالا

میوه ها و سبزیجات خوب برای افراد با سطح کراتینین بالا

سطح کراتینین اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه های شما سطح کراتینین functioning.High زمانی اتفاق می افتد که کلیه های خود را قادر به کار رژیم غذایی متعادل adequately.A، نقش مهمی در حفاظت از عملکرد کلیه ها و بهبود میوه های health.What خود را به طور کلی و سبزیجات به خوبی برای افراد مبتلا به کراتینین بالا سطح؟ از آنجا که اکثر میوه ها و سبزیجات سرشار از پتاسیم هستند، بیماران باید در انتخاب آنها محتاط باشند.

میوه خوبی برای افراد با سطح کراتینین بالا (بالا 7 راه طبیعی برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا در CKD)

-سیب: یک سیب در روز ممکن است نگه داشتن away.Apples دکتر با آنتی اکسیدان بالا و پتاسیم نسبتا کم هستند و sodium.Apples نیز سرشار از فیبر هستند و می تواند کمک به کاهش التهاب، که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد به کاهش سطح کراتینین بالا.

-زغال اخته: زغال اخته در غذاهای گیاهی آنتی اکسیدان است که ترکیبات طبیعی هستند که می تواند به کاهش inflammation.Meanwhile بالا هستند، ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ) سرشار از ویتامین C و manganeses، یک ترکیب خوب برای سلامت استخوان هستند. جدای از ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، انواع دیگر از انواع توت ها مانند زغال اخته، توت فرنگی و غیره نیز در نظر گرفته می شود میوه های خوب برای افراد با سطح کراتینین بالا به دلیل آنتی اکسیدان بالا و کم پتاسیم.

انگور قرمز: انگور قرمز حاوی چند flavonoids.Flavonoids می تواند کمک به جلوگیری از اکسیداسیون و کاهش تشکیل لخته خون، در نتیجه کاهش خطر توسعه های قلبی عروقی diseases.Meanwhile، انگور قرمز همچنین می تواند جریان خون در کلیه را افزایش می دهد.

سبزیجات خوبی برای افراد با سطح کراتینین بالا

بسیاری از سبزیجات می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کم پتاسیم، که برخی از آنها به خوبی برای افراد با سطح کراتینین بالا.

زنگ فلفل قرمز: فلفل قرمز زنگ هستند منبع خوبی از ویتامین C، A و B-6، اسید فولیک، فیبر و ترکیبات lycopene.These آنتی اکسیدان می تواند خطر ابتلا به کم خونی در بیماری های کلیوی را کاهش می دهد و می تواند سلامت کلی را بهبود بخشد.

کلم: کلم حاوی مواد مغذی گیاهی است که برای کمک به شکستن رادیکال های آزاد به منظور کاهش آسیب سلول های کلیه.

گل کلم: گل کلم سرشار از ویتامین C و فیبر است و حاوی ترکیباتی است که می تواند کمک به بهبود function.Thus کلیوی، می تواند پایین تر سطح کراتینین بالا کمک کند.

فوق میوه ها و سبزیجات خوبی برای مردم با levels.However کراتینین بالا، بعضی از میوه ها و سبزیجات بد به مردم با disease.You کلیه هستند باید یک پزشک قبل از خیره رژیم غذایی مشورت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.