میوه ها و سبزیجات خوب برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

جمعه 13 ارديبهشت 1392
ن : lafee

میوه ها و سبزیجات خوب برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

 

میوه ها و سبزیجات خوب برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک در کودکان یک بیماری بسیار مقاوم با توجه به فراوانی relapses.A رژیم غذایی سالم نقش مهمی در کاهش پیشرفت بیماری و بهبود health.Fruits ها و سبزیجات به طور کلی گزینه های رژیم غذایی خوب برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است.

اکثر میوه ها و سبزیجات می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیوی به دلیل آنها می حاوی antioxidants.But آنها های بالا هستند اغلب از پتاسیم است، بنابراین برخی از میوه ها و سبزیجات باید در کودکان سندرم نفروتیک اجتناب شود.

میوه های خوب برای کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

سیب

سیب بالا در ترکیبات فیبر و ضد التهاب هستند. آنها می توانند به کاهش التهاب در کلیه ها و بهبود عملکرد کلیوی کمک کند.

انواع توت ها

همه انواع از انواع توت ها مانند زغال اخته، ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ) و غیره می باشد میوه های خوب برای کودکان با syndrome.As نفروتیک آنها حاوی مواد مغذی گیاهی، مواد غذایی از گیاهان که حاوی ترکیبات محافظ. توت نیز در آنتی اکسیدان بالا و کم پتاسیم هستند.

انگور قرمز

انگور قرمز حاوی رسوراترول، یک فلاونوئید موجود در انگور، همچنین ممکن است تحریک تولید اکسید نیتریک که استراحت سلول های ماهیچه ای در رگ های خونی کمک می کند تا به به افزایش resveratrols flow.These خون می تواند باعث التهاب جلوگیری و کم کردن سرعت پیشرفت سندرم نفروتیک.

سبزیجات خوب به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

بسیاری از سبزیجات می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیوی، تا زمانی که آنها در کم پتاسیم هستند.

گل کلم

گل کلم سرشار از ویتامین C و منبع خوبی از فولات و فیبر است. برخی از ترکیبات موجود در آن، می تواند کمک به کبد خنثی کردن مواد سمی است که می تواند غشای سلولی آسیب می رساند و مصرف DNA.Cauliflower می تواند به نفع حفاظت از سلول های کلیه.

کلم

کلم حاوی مواد مغذی گیاهی است که کمک به شکستن رادیکال های آزاد و جلوگیری از بیماری های خاص. همچنین سرشار از ویتامین K، ویتامین C و فیبر است. کلم منبع خوبی از ویتامین B6 و اسید فولیک نیز می باشد.

بالا میوه ها و سبزیجات مواد غذایی برای کودکان مبتلا به syndrome.If نفروتیک شما میوه یا سبزیجات مورد علاقه در بالا ذکر نشده است، شما می توانید از ما برای یادگیری اگر آنها خوبی برای شما هستند مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.