آیا می توانم سطح کراتینین بالا پایین Peanutbutter

جمعه 13 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم سطح کراتینین بالا پایین Peanutbutter

 

http://www.kidneyservicechina.com/high-creatinine-level/717.html

Peanutbetter انتخاب خوبی برای بسیاری از مردم را به مواد غذایی خود را خوشمزه تر است. با این حال، ممکن است همیشه یک انتخاب خوب برای هر فرد است. بنابراین، می تواند با سطح کراتینین بالا پایین peanutbutter؟ خوانده شده و شما را پیدا خواهد کرد که آیا آن را انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی است.

سطح کراتینین بالا

سطح کراتینین بالا است که معمولا نشانه ای می گویند اختلال کلیه. چرا؟ برای توضیح این نکته، شما باید بدانید که کراتینین یک نوع از محصول زباله در خون است. در شرایط طبیعی کلیه ها می توانند محصولات آب در خون حذف و حفظ یک محیط داخلی تمیز از بدن. هنگامی که کلیه ها آسیب دیده می شوند، کراتینین واریز، باعث سطح کراتینین بالا.

آیا می توانم سطح کراتینین بالا peanutbutter پایین تر؟

علاوه بر این، گیاهان دارویی و یا میوه است، هیچ مواد غذایی است که می تواند سطح کراتینین بالا و پایین وجود دارد. به عبارت دیگر، شما تنها می توان گفت که برخی از مواد غذایی ممکن است یک انتخاب خوب برای بیمار با سطح کراتینین بالا برای صنایع غذایی ممکن است وضعیت سطح کراتینین بالا بدتر نمی شود. و آن است که مناسب نیست که می گویند مواد غذایی می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا، علاوه بر این برخی از گیاهان دارویی یا میوه.

اگر شما علاقه در مورد گیاه و میوه که می تواند کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل

با صحبت از peanutbutter، یک انتخاب خوب برای بیمار با سطح کراتینین بالا نیست، چرا که غنی از فسفر است.

بدن با استفاده از فسفر و کلسیم به حفظ استخوانهای قوی و نگه داشتن عضلات و اعصاب خود کار به طور معمول. برای افراد مبتلا به صدمه به کلیه ها، کلیه ها قادر به maitain فسفر متعادل و سطح calciu در خون. بدین ترتیب، بیماران با سطح کراتینین بالا پیشنهاد به aoivd از مواد غذایی غنی از فسفر و کلسیم است.

از بخت بد، کره بادام زمینی یک مثال است که سرشار از فسفر است. به همین دلیل است که برای بیماران با سطح کراتینین بالا اجتناب شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.