آیا بیماری کلیه پلی کیستیک علت الیگوری

جمعه 13 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا بیماری کلیه پلی کیستیک علت الیگوری

 

آیا بیماری کلیه پلی کیستیک علت الیگوری

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری شایع کلیه ژنتیکی اجرا می شود که در خانواده ها است. این امر باعث علائم مختلف است. آیا PKD باعث الیگوری؟

الیگوری

الیگوری به معنای یک وضعیت پزشکی است که در آن بیمار خروجی ادرار redued است عبور می کند. علائم بالینی بیماری های مختلف کلیوی است. اگر شما همراه با الیگوری تشخیص داده می شود، این بدان معنی است که:

خروجی ادرار شما:

- کمتر از 400 میلی لیتر / روز در بزرگسالان

- کمتر از 0.5 میلی لیتر / کیلوگرم / ساعت در کودکان

- کمتر از 1 میلی لیتر / کیلوگرم / ساعت در نوزادان

آیا PKD باعث الیگوری؟

بیماری کلیه پلی کیستیک به معنای کیست های کلیه numberous هستند وجود دارد و توسعه در کلیه شما وجود دارد. همانطور که کیست های کلیه در تعداد و اندازه تصویر را بزرگ تر ببینید.، آنها را التهاب در بافت کلیه در این نزدیکی هست می شود. بدون کنترل خوب، التهاب توسعه و گسترش یافته است، باعث صدمه به کلیه ها. در طول سال، صدمه به کلیه ها پیشرفت خواهد کرد، باعث مشکل شدید تر برای کلیه ها به خوبی عمل.

اگر کیست های کلیه می تواند کنترل نمی شود، نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به PKD در نهایت رخ خواهد داد. با صدمه به کلیه ها توسعه، بسیاری از علائم رخ خواهد داد و یکی از آنها است الیگوری.

بدین ترتیب، PKD می تواند به الیگوری شود. کلیه ارگان مهمی برای تولید ادرار. هنگامی که کلیه ها توسط کیست numberous را آسیب دیده است، قطعا توانایی خود را به تولید ادرار خواهد شد کاهش یافته، باعث الیگوری.

چگونه برای مقابله با الیگوری در بیماران مبتلا به PKD؟

برای مقابله با الیگوری در بیماران مبتلا به PKD، شما باید برای پیدا کردن cuase از آن است. همانطور که در بالا ذکر شد، الیگوری توسط کلیه های آسیب دیده ناشی شده است. بدین ترتیب، به عقب کلیه های آسیب دیده کلیدی است.

با این حال، برای بیماران مبتلا به PKD، آسیب کلیه با کیست در کلیه ایجاد می شود. بدین ترتیب، درمان که می تواند کمک به مدیریت کیست کلیه یک انتخاب ایده آل خواهد بود.

کارشناسان طب گیاهی چینی که به بالارفتن گردش خون کلیوی کمک می کند و ایجاد اختلاف فشار بین خون و مایعات کیست توصیه می کنند. به عنوان یک نتیجه، مایعات کیست مجبور خواهد شد به جریان به عروق خونی است. پس از گردش خون، مایع کیست را از طریق ادرار حذف خواهد شد.

تا زمانی که کیست های کلیه می تواند کنترل شود، صدمه به کلیه ها کاهش خواهد یافت. به عنوان یک نتیجه، الیگوری را خواهد شد spontanously کاهش داد. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب گیاهی چینی، به شما پیشنهاد پیام به ترک زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: الیگوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.