به اجتناب از غذاهای با سطح BUN بالا

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

به اجتناب از غذاهای با سطح BUN بالا

به اجتناب از غذاهای با سطح BUN بالا

سطح BUN همراه با سطح کراتینین می تواند بگوید که چگونه به خوبی کلیه های شما سطح functioning.High BUN به معنی کاهش عملکرد کلیه و غذاهای damage.Some کلیوی باید با سطح BUN بالا اجتناب شود.

نیتروژن اوره، حاصل از پروتئین در بدن است و توسط کلیه ها فیلتر محدوده normally.A طبیعی برای نیتروژن اوره خون است به طور کلی 8 تا 24mg/dL برای مردان بالغ (2.86 به 8.57mmol / L) و 6 تا 21mg/dL (2.14 تا 7.50 میلی مول / L) برای women.Because بزرگسال ظرفیت جبرانی کلیه ها، سطح BUN untile بیش از نیمی از عملکرد کلیه از دست داده است را افزایش نمی دهد.

در سطوح BUN بالا نشان می دهد کلیه جدی damage.Therefore، بیماران نه تنها باید از غذاهایی که می تواند افزایش سطوح BUN اجتناب کنند، بلکه باید غذاهایی را که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد خوردن.

غذاهای برای جلوگیری از با سطوح BUN بالا

غذاهای لود شده در پروتئین

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه با سطوح BUN بالا، بیماران توصیه می شود برای محدود کردن چقدر پروتئین به آنها eat.This است چرا که غذاهای با پروتئین بالا می تواند به تولید سطح اوره nitrogen.Increased شده نیتروژن اوره را افزایش می دهد باعث می شود که کلیه ها کار سخت تر و ممکن است باعث آسیب بیشتر کلیه.

غذاهای با سدیم بالا

غذاهای غنی از سدیم باید با بالا BUN levels.Too مقدار سدیم اجتناب شود می تواند باعث تورم و افزایش pressure.This خون می تواند کلیه ها آسیب برساند.

فسفر و پتاسیم

آزمون کار خون به طور منظم باید برای بیماران با مشکل کلیه انجام می شود. اگر سطح فسفر و پتاسیم بالاتر از حد طبیعی است، بیماران باید اجتناب از خوردن غذاهای پر فسفر و پتاسیم است.

غذاهایی برای محافظت و بهبود عملکرد کلیوی

میوه ها و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان ها است که می تواند کمک به خنثی کردن رادیکال های آزاد و محافظت از میوه ها cells.Such کلیه شامل انگور، زغال اخته و ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، سبزیجات شامل رازیانه، چغندر، اسفناج، لوبیا رشته و بیماران asparagus.The است باید مطمئن شوید که میوه ها و سبزیجات در پایین هستند پتاسیم است.

روغن زیتون

روغن زیتون منبع بسیار خوبی از اسید اولئیک، اسید چرب ضد التهابی است. این می تواند کمک به تسکین التهاب در کلیه ها به سرعت روند فیبروز کلیوی.

بالا هستند برخی از غذاها برای جلوگیری از با BUN سطح بالا و برخی از foods.As های توصیه شده وضعیت بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، رژیم غذایی منحصر به فرد بر اساس وضعیت شما مورد نیاز است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.