PKD: آیا کیست کلیه کوچک پس از پیوند کلیه

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

PKD: آیا کیست کلیه کوچک پس از پیوند کلیه

 

PKD: آیا کیست کلیه کوچک پس از پیوند کلیه

بیماری کلیه پلی کیستیک به معنای کیست numberous را موجود در کلیه. پیوند کلیه یک گزینه درمانی مشترک است. با این حال، آیا کیست های کلیه shrik پس از پیوند کلیه است؟ خواندن و پیدا کردن پاسخ گام به گام.

کیست های کلیوی کاهش هزینه های پس از پیوند کلیه؟

قبل از پیدا کردن پاسخ این سوال، ما باید بدانند که پیوند کلیه به معنای برای کلیه پلی کیستیک. معمولا در بیماران مبتلا به PKD، هر دو کلیه ها آسیب دیده و تحت تاثیر کیست.

پیوند کلیه به معنای یک کلیه جدید اهدا خواهد assoicate آن را با سیستم بدن خود را که جایگزین یکی از کلیه های آسیب دیده خود را به منظور حفظ کلیه جدید خود را برای زنده ماندن.

به عبارت دیگر، وجود خواهد داشت 3 کلیه در بدن شما، دو کلیه خود را و یک کلیه اهدا وجود دارد. با توجه به عامل ژن، پیوند کلیه باعث می شود کیست کوچک در کلیه خود را به طور کلی.

با این حال، به عنوان کلیه بودن جایگزین کلیه اهدا جایگزین، در نتیجه، به تدریج کوچک و حتی مانند یک معامله گوشت oneday جرم در بدن شما. با توجه به این، کیست در کلیه ممکن است کوچک شدن.

اما، شما باید بدانید که کیست در کلیه دیگر هنوز هم در تعداد و در اندازه تصویر را بزرگ تر ببینید. نگه دارید، اگر آن را می تواند به خوبی کنترل نمی شود.

اطلاعات دیگری که شما باید بدانید این است که کلیه جدید ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند و توسعه به کلیه پلی کیستیک در نهایت به دلیل عوامل ژنتیکی است. بدین ترتیب، پیوند کلیه درمان برای بیماران مبتلا به PKD نیست.

با این حال، این به آن معنا نیست که شما می توانید راه دیگری برای کوچک شدن کیست پیدا کند.

؟ چه Shoud من آیا؟

همانطور که ذکر شد، تا زمانی که شما در حفظ و جستجو، می خواهد راه هایی برای کوچک شدن کیست کلیه. کارشناسان پزشکی میکرو چینی کمک می کند که به بافت کلیه آسیب دیده را تعمیر و کوچک شدن کیست در هر دو کلیه ها به طور طبیعی توصیه می شود. از آن شده است در درمانگاه برای موارد PKD برای سالهای زیادی استفاده می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.