چگونه به اجتناب از نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه بدون دیالیز

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به اجتناب از نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه بدون دیالیز

 

چگونه به اجتناب از نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه بدون دیالیز

نارسایی کلیه، آسیب کلیه پیشرفته که در آن پزشک ممکن است دیالیز توصیه برای حفظ زندگی است. وقتی IgA نفروپاتی توسعه به نارسایی کلیه، دیالیز نیز یک گزینه است.

به بحث در مورد چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه، ما باید به pronouce یک واقعیت است که دیالیز می تواند صدمه به کلیه ها را متوقف نمی کند. به عبارت دیگر، با مشکل مواجه شد برای جلوگیری از و IgA در پیشرفت Nephropahty به نارسایی کلیه است.

دیالیز چه در نفروپاتی IgA انجام دهید؟

دیالیز رایج درمان جایگزینی کلیه است که به کلیه های آسیب دیده کمک می کند برای فیلتر کردن سموم و آب بیش از حد از خون است. زمانی که کلیه ها شکست خورد، مواد زائد در خون ساخت، باعث بروز علائم و عوارض.

اگر مواد زائد نمی تواند حذف شود، و سلامت و حتی زندگی شما خواهد بود تهدید کند. در نتیجه، دیالیز تنها راه برای نگه داشتن زندگی خود را بر روی است. و آن را با شکست مواجه برای مقابله با کلیه های آسیب دیده و کمک به کلیه ها به خوبی کار می کنند. به عبارت دیگر، نتیجه نهایی استفاده از دیالیز بی پایان برای بیماران پیوند کلیه است. دیالیز نمی تواند کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA.

چه کاری می تواند کمک به جلوگیری از نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟

بهبود عملکرد کلیه تنها راه برای جلوگیری از نارسایی کلیه یا ESRD است. سپس مشکل ساده است، این است که، ما فقط نیاز به پیدا کردن راه هایی که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه در بیماران.

در اینجا یک مدیریت جدید توسعه یافته که برای بهبود عملکرد کلیه ادعا می کنند می باشد.

میکرو چینی پزشکی

طب گیاهی چینی میکرو، درمان کلیه توسعه های جدید که با استفاده از گیاهان طبیعی و دستگاه های اسمز پیشرفته است. این کمک می کند تا تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و بهبود توانایی خود درمانی از سلول های کلیه آسیب دیده است. به عنوان یک نتیجه، آن می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از نفروپاتی IgA در حال توسعه به نارسایی کلیه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه بدون دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.