نفروپاتی IgA: چگونه می توان به اجتناب از صعود به سطح کراتینین بالا و نارسایی کلیه

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: چگونه می توان به اجتناب از صعود به سطح کراتینین بالا و نارسایی کلیه

نفروپاتی IgA: چگونه می توان به اجتناب از صعود به سطح کراتینین بالا و نارسایی کلیه

IgA نفروپاتی می تواند را به نارسایی کلیه در نهایت توسعه، در صورتی که صدمه به کلیه ها را به خوبی می تواند نمی شود کنترل می شده است. سطح کراتینین بالا یک نشانه ای به می گویند که کاهش عملکرد کلیه ها است. چگونه برای جلوگیری از (سطح کراتینین بالا و نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به، نفروپاتی IgA نداشتند)؟

برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا و نارسایی کلیه، ما باید بدانند که آنچه آنها را باعث به وجود آمدن این.

همانطور که ما با اشاره به aboved، سطح کراتینین بالا است شده توسط صدمه به کلیه ها ایجاد می شود شده است. در علاوه بر این، نارسایی کلیه سهام همان علت است. بدین ترتیب، برای معکوس کردن صدمه به کلیه ها راه حق دارد که برای جلوگیری از وقوع از آنها را به است.

برای این دستاورد، ساختن را یک درمان سیستمیک تبدیل خواهد شد بسیار necesary است. در در اینجا می باشد با برخی از مدیریت توصیه می شود شده برای در نظر گرفتن خود را.

طب گیاهی چینی

طب در اساس گیاهان دارویی چینی تا به شده است برای شرط های پزشکی به مدت بیش از 5.000 سال استفاده می شود شده است. از آن شده است از آنجا که چین بسیار کهن establishedn شده است. آن استفاده می کند از گیاهان های های مختلف را برای درمان از بیماری های مختلف از، از جمله بیماری کلیوی.

برای درمان، به نفروپاتی IgA نداشتند، گیاه شناس باعث می شود روی فرمول های گیاهی بر اساس وضعیت پزشکی شخصی است. سبزی های مختلف توابع های های مختلف را نشان می دهند، می باشد. روی فرمول های گیاهی برای نفروپاتی IgA به طور عمده نشان می دهد 4 انواع effectiveniss.

- این تعمیرات در بافت های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است

- کاهش اساس نشانه ها است بر روی شرط خود خود را

- جبران از عوارض جانبی از درمان های شیمیایی و داروهای است.

در معمولا، شما ممکن است اثرات در درون 2weeks موجود نیست ~~ 2 ماه ها را ببینید. در Firsly، شما ممکن است اثرات از پیشرفت های از علایم می شود، از از از چنین به به عنوان اشتها بهتر و خواب بهتر انتظار می رود. همچنین شما می ممکن است پیدا کردن برون ده ادرار خود را بالاتر نسبت به قبل از است و فوم کمتر است.

حمام دارو

حمام دارو است نیز یک راه پزشکی tradtional در Anciant چین است. این اثرات های مشابه، در مقایسه با طب در اساس گیاهان دارویی چینی را نشان می دهد. چه متفاوت است است این است که از آن استفاده می کند آبمیوه های تولیدی را گیاهی در حمام. در طول درمان، بیمار است غوطه ور شدن در حمام، و مواد تشکیل دهنده های گیاهی با گرفتن اثرات پس از آنها را به پوست را آب نفوذ کرده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بالا و نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.