چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین بالا در نفریت

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین بالا در نفریت

 

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین بالا در نفریت

نفریت یک اختلال کلیه و برجسته با التهاب واحد فیلترینگ به نام گلومرول در سطح کراتینین kidneys.High نشان می دهد کاهش کارکرد کلیه و جدی damage.How کلیه به کاهش سطح کراتینین بالا در نفریت است؟

سطح کراتینین بالا و نفریت

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله است و به طور معمول توسط kidneys.There فیلتر انواع شرایطی که می تواند باعث التهاب کلیه ها مانند عفونت، ویروس، مواد مخدر etc.If التهاب سرکوب نیست، آن را فیبروز پیشرونده کلیوی می شود و نکروز بافت کلیوی tissues.When کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال، کلیه ها قادر به حذف کراتینین و سایر مواد زائد از بدن به اندازه کافی خواهد بود، بنابراین در نتیجه کراتینین کراتینین levels.The سطح بالاتر، عملکرد کلیه را بدتر.

کاهش سطح کراتینین بالا در نفریت

-A رژیم غذایی شخصی چنین بخش مهمی در سطوح پایین کراتینین بالا در رژیم غذایی nephritis.The باید در پروتئین بسیار proteins.How، بر اساس وزن بیمار مصرف کم می باشد.

مایعات اگر بیماران مبتلا به نفریت کاهش عملکرد کلیه ندارد، آنها باید نوشیدن بیشتر fluids.Increased می توانید خروجی ادرار برای افزایش دفع کراتینین و سایر مواد زائد از بدن را افزایش می دهد.

و داروهایی که ممکن است در داروهای Nephritis.Detoxification به سطح کراتینین بالا پایین تجویز می شوند، می تواند دفع مواد زائد از دستگاه گوارش به ترویج دفع مواد زائد از بدن را افزایش می دهد. Ketosteril یک داروی رایج برای کاهش کراتینین است که معمولا استفاده می شود که عملکرد کلیوی را کاهش می دهد کمتر از 25٪ نرمال است. (آیا می توانم Ketosteril به کنترل سطح کراتینین بالا در بیماری کلیوی؟)

دیالیز یک جایگزین برای نفریت با ESRD.It می تواند بیش از یک تابع جزئی کلیه برای فیلتر کردن خون و حذف مواد زائد از بدن است.

درمان معمول به سطح کراتینین کمتر نفریت. با این حال، آنها فقط تمرکز بر روی کاهش کراتینین، اما می تواند علل را از بین نمی برد. همانطور که در بالا ذکر شد، سطح کراتینین بالا ناشی از فیبروز و نکروز tissues.To سطوح پایین کراتینین کلیه اساسا، هدف درمان کلیدی است برای بازسازی اختلال structure.If کلیه کلیه ها می تواند بهتر کار کند، سطح کراتینین بالا در نفریت به تدریج کاهش خواهد داد. شما می توانید ما را بدانید که چگونه برای رسیدن به این هدف درمان مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.