چه ویتامین ها در نفریت مورد نیاز است

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه ویتامین ها در نفریت مورد نیاز است

 

چه ویتامین ها در نفریت مورد نیاز است

ویتامینها برای است نارسایی health.Vitamin همه در نتایج نفریت در انواع ویتامین های factors.What مهم هستند در نفریت مورد نیاز است؟

علل از ویتامین نارسایی در نفریت

* همانطور که کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی، سطوح بالایی از مواد زائد در body.It می توانید راه بدن با استفاده از ویتامین ها را تغییر دهید.

* برخی از داروهای بیماران می تواند راه بدن با استفاده از ویتامین ها تاثیر می گذارد.

* پس از یک رژیم غذایی محدود باعث می شود که بیماران از دست برخی از ویتامین ها از مواد غذایی.

* بی اشتهایی، مانند تهوع و استفراغ می تواند تحت تاثیر قرار بیماران meals.The به طور منظم بیماران ممکن است ویتامین روزانه به اندازه کافی دریافت نمی کند.

* نفریت می تواند توانایی بدن را برای ایجاد برخی از ویتامین ها را تغییر دهید.

ویتامین هایی که مورد نیاز در نفریت

B ویتامین های پیچیده، ویتامین C و A هستند معمولا به بیماران با nephritis.Meanwhile تجویز می شوند، بیماران ممکن است همچنین نیاز ویتامین ها ویتامین D.These از توابع مختلف در بدن.

B مجتمع ویتامین های گروه از ویتامین ها، اما هر کدام از این تابع مختلف در body.Vitamin B6، ویتامین B12 و اسید فولیک می تواند به پیشگیری از کم خونی کمک می کند.

اضافی ویتامین B می توانید از غذاهای خوردن بیماران مبتلا به نفریت به انرژی است که نیازهای بدن را تغییر دهید.

بیماری های استخوان معمولا در nephritis.Vitamin D رخ می دهد می تواند کمک به حفظ سلامت استخوانها و کاهش بروز گرفتگی عضلات، پوکی استخوان و غیره

بیماران می توانند مصرف غذاهای پر ویتامین های فوق را افزایش می دهد. در همین حال، مکمل ویتامین در برخی موارد لازم است. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به گرفتن برخی از پیشنهادات در رژیم غذایی برای افراد مبتلا به نفریت.

جدای از مکمل ویتامین ها در نفریت، بیماران همچنین باید پایبند به اصول زیر در رژیم غذایی.

رژیم غذایی کم پروتئین

مصرف پروتئین باید در بیماران مبتلا به نفریت با پروتئین بیش proteinuria.If مصرف شده محدود است، می توان آن را به پروتئینوری بدتر و بدتر به طور قابل توجهی عملکرد کلیوی.

کاهش مصرف نمک

اگر بیماران مبتلا به نفریت ورم کرده، آنها باید کاهش مصرف نمک. توصیه شده مصرف سدیم باید کمتر از 1.5G هر روز.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به نفریت نیز باید کاهش فسفر و پتاسیم نیز باید محدود شود در صورتی که کار خون را نشان می دهد سطوح بالای مواد معدنی در خون.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: است ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.