آیا می توانم تهوع علت کراتینین بالا

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم تهوع علت کراتینین بالا

 

آیا می توانم تهوع علت کراتینین بالا

کراتینین خون بالا و حالت تهوع دو شکایت شایع در disease.Are کلیه آنها به یکدیگر مربوط؟ آیا تهوع ناشی از کراتینین بالا؟

کلیه های سالم می تواند انجام دهد برای از بین بردن مواد زائد و مایعات از بدن است. کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله است و به طور معمول توسط کلیه ها فیلتر شده. اگر هیچ از عوامل خارجی که می تواند سطح کراتینین، سطح کراتین بالا تاثیر این مفهوم را میرسانند صدمه به کلیه ها جدی ها و کاهش function.Because کلیوی ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه، کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که بیش از نیمی از عملکرد کلیه از بین رفته است.

کراتینین به خودی خود برای بدن سمی نیست، اما کراتینین بالا نشان می دهد غلظت بالا از دیگر سموم و مواد زائد در blood.Nausea در بیماری های کلیوی است که عمدتا به دلیل ساخت و ساز بیش از حد اوره در خون. اوره محصولات متابولیک در از سطح proteins.High اوره در بدن است، می تواند دستگاه گوارش را تحریک و در نتیجه منجر به nausea.Usually، تهوع در اوایل صبح خصوص جدی است.

علاوه بر این، تورم در اندام های گوارشی نیز می تواند منجر به حالت تهوع در بیماری های کلیوی کمک می کند. همانطور که کلیه ها قادر به حذف مایعات اضافی از بدن، دستگاه هاضمه را می توان با مایعات آب گرفتگی. این بیماری می تواند به بیماران در معرض خطر تهوع و پرتاب کند.

سپس، چگونه برای از بین بردن حالت تهوع در بیماری کلیوی؟ در اینجا برخی از راهنمایی درمان ممکن است کمک کند.

مهم ترین چیز برای بیماران این است برای پیدا کردن علل مشکل.

اگر تهوع به سطح بالایی از سموم و مواد زائد مربوط، دیالیز می تواند کمک به تسکین وضعیت برخی از extent.But های آن را تنها می تواند از بین بردن، اما نمی توانید کنترل کنید آن completely.To جلوگیری از وقوع دوباره آن، مهم ترین راه این است که برای بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

دیورتیک می تواند کمک به حذف مایعات اضافی از body.If مایعات بیش از حد در اندامهای گوارشی می تواند برداشته شود، تهوع کنترل خواهد شد.

اگر داروها باعث تهوع، بیماران باید با پزشکان به تغییر داروهای فعلی صحبت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.