تشنج بعد از دیالیز

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تشنج بعد از دیالیز

 

تشنج بعد از دیالیز

تشنج یک وضعیت پزشکی است که در آن بدن فرد به سرعت می لرزد و uncontrollably.It می تواند باعث ماهیچه ها به انقباض و استراحت repeatedly.It معمولا بعد از دیالیز با توجه به دلایل زیر رخ می دهد:

سندرم عدم تعادل دیالیز (DDS)

امتیاز تنوع غذایی یک اختلال سیستم عصبی مرکزی است که معمولا در بیماران جدید فقط به علت های اولیه hemodialysis.The DDS آغاز شده است اتفاق می افتد این است مغزی عوامل خطر edema.Other این اختلال عبارتند از: اسیدوز متابولیک، سن و غیره.

انسفالوپاتی اورمیک

همانطور که کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی، مقدار زیادی از سموم اورمی می تواند به در سطح blood.High از سموم در خون ساخت تا یک عامل عمده contributive از encephalopathy.It اورمی ممکن است تشنج بعد از دیالیز شود.

مسمومیت با آلومینیوم

مسمومیت با آلومینیوم می تواند زوال عقل دیالیز که یک علت شایع تشنج بعد از اینکه بیماران dialysis.The که در دیالیز برای یک مدت طولانی بوده است بیشتر مستعد ابتلا به توسعه آن با توجه به تجمع مزمن آلومینیوم در مغز می شود. چگونه برای جلوگیری از مسمومیت با آلومینیوم، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل.

سندرم انسفالوپاتی دیالیز

این یک بیماری دژنراتیو مغز رخ می دهد که در بعضی از افراد در hemodialysis.It توسط پرشهای عضلانی غیر ارادی و از دست دادن توانایی های فکری مشخص شده است. این یکی از علل تشنج بعد از دیالیز است.

بی ثباتی همودینامیک

بی ثباتی همودینامیک، اعم از فشار خون بالا و یا افت فشار خون هستند عوامل contributable تشنج در بعد از dialysis.As دیالیز حذف مایعات اضافی از بدن در چنین مدت کوتاهی، نوسانات حجم ممکن است کم یا زیاد خون pressure.Weighing خود و نگه داشتن وزن خشک استاندارد باعث می تواند کمک به حفظ همودینامیک ثبات.

علاوه بر علل فوق از تشنج بعد از دیالیز، زیر برخی دیگر از عوامل contributable امکان پذیر است.

آمبولی هوا

اختلالات الکترولیت

بیماری عروق مغزی

مواد مخدر مانند EPO، کرباپنم و ارتاپنم

اگر تشنج رخ می دهد، درمان باید بلافاصله به مدیریت disorder.After بیماران بهبود می یابند طبیعی، آزمایش باید به پیدا کردن علل انجام می شود. اقدامات پیشگیرانه تهاجمی باید انجام شود برای جلوگیری از یکی دیگر از موضوع های مهم بعد از دیالیز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.