چگونه به بهبود عملکرد کلیه با کراتینین 3.5

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با کراتینین 3.5

 

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با کراتینین 3.5

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با کراتینین 3.5؟ از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیوی فراهم می کند فرصت برای دیالیز یا پیوند کلیه. افراد مبتلا به کراتینین 3.5 باید بدانید که کاهش سطح کراتینین بالا است که هدف نهایی نیست، اما بهبود عملکرد کلیوی.

چه کاری می تواند از 3.5 کراتینین افراد مبتلا به بیماری های کلیوی بگویید؟ در موارد عادی، کلیه سالم کمک به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. هنگامی که آسیب کلیوی ناشی از بیماری اولیه به نظر می رسد، که کلیه ها به کار به طور معمول شکست خورده است. انواع مختلف مواد زائد و سموم ساخت تا در خون، و سپس سطح کراتینین بالا رخ می دهد. کراتینین 3.5 مردم می گوید که این وضعیت در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که مرحله فوری برای دریافت درمان سریع و کارآمد، به عنوان مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی هنوز امکان متوقف شود، در حالی که کلیدی است برای بهبود عملکرد کلیه است.

اگر مردم فقط برخی از برخی از داروها را همراه با یک رژیم غذایی کم پروتئین به کراتینین کمتر از 3.5، نتیجه خواهد بود که سطح کراتینین بالا و بالاتر می شود، در حالی که عملکرد کلیه کمتر و کمتر باقی می ماند، این است که به دلیل تعمیر به آسیب کلیوی است نادیده گرفته میشود. تجربه بالینی غنی نشان می دهد که استفاده از داروهای گیاهی چینی دارای عملکرد بهبود عملکرد کلیوی. از طریق یک سری از توابع ضد انقلاب، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیه خواهد شد تعمیر و عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود یافته است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی توسعه های جدید از داروهای گیاهی چینی است، در مقایسه با داروهای خوراکی، از آن خارج شده است استفاده می شود. مردم فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ، بسیار راحت است. اگر شما علاقه مند در داروهای گیاهی چینی بهبود عملکرد کلیوی هستند، شما می توانید آزادانه کارشناس آنلاین مشورت و یا یک پیام را ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.