ده غذاهای بیماران مبتلا به PKD باید محدود

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

ده غذاهای بیماران مبتلا به PKD باید محدود

 

ده غذاهای بیماران مبتلا به PKD باید محدود

از آنجا که هیچ درمانی برای PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) وجود دارد، بیماران معمولا پیشنهاد برای نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش سرعت رشد کیست و توسعه این بیماری است. در اینجا ده غذاها بیماران مبتلا به PKD باید محدود.

پیتزا. بیشترین پیتزا حاوی مقدار چربی، از قبیل پنیر، کره و کربوهیدرات و غیره در ضمن پیتزا با نمک غنی و گوشت کباب شده ساخته شده است. همه این می تواند کلیه ها اختلال و کلیه بار کار خود را تحریک می کند.

فست فود. سریع ترین مواد غذایی است که به عنوان مواد غذایی آشغال، است که نه تنها برای افراد سالم مضر است، اما همچنین می تواند عوامل مرگبار برای بیماران مبتلا به PKD شناخته شده است.

همبرگر. اگرچه همبرگر محبوب است، آن است که یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به PKD نیست. همبرگر غنی از پتاسیم و فسفر و گوشت سوز، که می تواند کشنده باشد اگر شما پیشرفته PKD است.

کاری مواد غذایی است. غذا کاری داغ و تند و یا مواد غذایی کاری با بسیاری از طعم دهنده ها را باید از لیست رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به PKD حذف خواهند شد.

ماکارونی. پاستا "عادی" است که شما معمولا در خارج باید انتخابی بیماران مبتلا به PKD نیست. پاستا استاندارد با آرد گندم تصفیه شده، سس خامه و پنیر است، که واقعا مضر برای کلیه ها اختلال شما ساخته شده است.

الکل است. الکل باید در لیست رژیم غذایی اجتناب برای هر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، از جمله بیماران مبتلا به PKD باشد. الکل تحریک نوشیدنی های که می تواند عوارض این بیماری را تسریع.

کولا. کولا حاوی بسیاری از مواد مانند کافئین و بالا و غیره فسفر که برای بیماران مبتلا به PKD مضر هستند.

قهوه. قهوه حاوی کافئین زیادی است که می تواند AMP حلقوی را تحریک و سرعت بخشیدن به سرعت رشد کیست تا حدی. در ضمن، کافئین می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا را افزایش می دهد، در نتیجه بدتر کلیه پلی کیستیک شما.

شکلات. مشابه با قهوه، شکلات یکی دیگر از منابع اصلی کافئین است.

به شدت به مواد غذایی فرآوری شده. غذاهای پردازش تقریبا بسیار حاوی بیش چاشنی از غذاهای دیگر. این مواد غذایی فرآوری شده بالا در نمک، فسفر و چربی بیشتر است، که تسریع پیشرفت PKD.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.