آیا دیالیز یا پیوند کلیه یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به نفریت

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا دیالیز یا پیوند کلیه یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به نفریت

 

 
آیا دیالیز یا پیوند کلیه یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به نفریت

هنگامی که پیشرفت نفریت مزمن به ESRD، دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود options.They درمان خود را می تواند ارائه بیماران امید به زندگی طولانی تر داشته باشند، اما آنها هنوز هم ممکن است برخی از عوارض جانبی را. آیا دیالیز یا پیوند کلیه گزینه خوبی برای بیمار نفریت؟

به دیالیز درمان عمده برای جایگزینی نفریت این است با بیماران ESRD.The استفاده از یک ماشین دیالیز برای فیلتر کردن خون و حذف مواد زائد از blood.However، دیالیز طول می کشد تنها 10٪ از عملکرد یک kidney.Due عملکرد خوب به این، بیماران روی دیالیز اغلب بسیاری از ناراحتی ها و عوارض مانند سردرد، فشار خون پایین، خارش پوست، کم خونی etc.The طول عمر متوسط ​​مردم در دیالیز فقط 3 تا 5 سال است تجربه می کنند.

در مقایسه با دیالیز، پیوند کلیه یک گزینه ارجح برای بیماران نفریت با ESRD.It را است یک جراحی بزرگ است، که در آن کلیه بیمار با یک کلیه سالم از یک دهنده زنده یا پیوند کلیه cadaver.If جایگزین است که با موفقیت انجام شده، بیماران می تواند بازگشت به life.However عادی، منبع یک کلیه سازگار است limited.It است بسیار دشوار است برای گرفتن یک donor.Furthermore همسان، عود نفریت است بسیار بالا پس از transplant.There کلیه است هنوز هم بخشی از بیماران می توانند لذت بردن از طول عمر طولانی.

آیا روش های درمانی جایگزین به دیالیز و پیوند کلیه برای نفریت مبتلا به ESRD وجود دارد؟ در مرحله پیشرفته ای از نفریت، بخش بزرگی از بافت کلیه زخم و حتی necrotic.To کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است، هدف غایی از درمان برای بازگرداندن بافت اختلال کلیه و بهبود تابع کلیوی، بدون چنین راه حلی در آزمایش از سال های سنتی medicine.After: غربی وجود دارد، یک درمان جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی ایجاد شده است. این درمان جدید به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده است. مواد تشکیل دهنده طب موثر می تواند خود بازسازی بافت های اختلال کلیه فعال را به بهبود عملکرد کلیه. اگر چنین است، بیماران دیالیز و پیوند کلیه، اجتناب کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.