دارو برای یبوست در بیماری های کلیوی

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

دارو برای یبوست در بیماری های کلیوی

 

دارو برای یبوست در بیماری های کلیوی

یبوست یک شکایت شایع در بیماری های کلیوی به دلیل به بیماران های محدود diet.The ممکن است اجابت مزاج کمتر داشته و مدفوع خشک است. برخی داروها معمولا توصیه می شود برای کنترل آن.

علل یبوست در بیماری های کلیوی

علت یبوست در بیماری کلیوی multifactorial.If است به اندازه کافی کلیه ها قادر به کار، بیماران مجبور به محدود کردن مصرف مایعات strictly.Inadequate مصرف مایعات از علل عمده یبوست در، کلیه disease.The محدود کردن رژیم غذایی از میوه های پتاسیم بالا و سبزیجات کاهش می یابد از محتوای های فیبر ingested.Medications مواد غذایی از قبیل آلومینیوم و کلاسور فسفر کلسیم و مکمل آهن می تواند constipation.Additionally شود، بیماران کمتر فعال تبدیل خواهد شد. آن را نیز یکی از علل یبوست در بیماری های کلیوی است.

داروهای متداول برای یبوست در بیماری های کلیوی عبارتند از:

1.Peri Colace 100mg در BID.

2. Dulcolax 10-15mg در روز

3. سنا تا 8 زبانه ها در روز

4. ناوگان انما * 1.

5. لاکتولوز 15-30cc BID

6. اجتناب از مسهل حاوی منیزیم، سیترات، یا فسفات در بیماران مبتلا به ESRD

همانطور که برخی از داروها ممکن است عوارض جانبی داشته باشند، بیماران با بیماری کلیوی هرگز نباید داروهای OTC بدون مشورت با پزشک.

به غیر از داروها برای یبوست در بیماری کلیوی، راهنمایی های زیر نیز می تواند کمک به بیماران کنترل این وضعیت.

غذاهای با فیبر بالا

خوردن یک رژیم غذایی با فیبر بالا یکی از بهترین راه برای پیشگیری از یبوست در کلیه disease.While غلات کامل با فیبر بالا و لوبیا خشک است در رژیم غذایی برای بیماران دیالیزی محدود شده است، بسیاری از میوه ها مجاز منابع قابل توجهی از fiber.Strawberries، ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، سیب ، انگور، هلو، هویج و غلات، میوه ها و سبزیجات برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی توصیه می شود.

ورزش منظم

بیماران باید حفظ ورزش exercise.Moderate منظم می تواند به کنترل یبوست کمک می کند و همچنین می تواند کمک به بهبود سلامت کلی.

علاوه بر این، همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از داروها برای بیماری های کلیوی ممکن است کمک به constipation.When بیماران پزشک مراجعه کنید، آنها را به صحبت کردن با پزشک و داروهای آنها با در نظر گرفتن تغییر آن ضروری است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.