دیابت: سطح کراتینین بالا، سطح پایین پتاسیم، بی اشتهایی

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

دیابت: سطح کراتینین بالا، سطح پایین پتاسیم، بی اشتهایی

 

دیابت: سطح کراتینین بالا، سطح پایین پتاسیم، بی اشتهایی

س: من یک دیابتی هستم. و آنچه که من رنج می برد سطح کراتینین بالا، سطح پایین پتاسیم و بی اشتهایی است. گزارش پزشکی من ضمیمه می کنم، لطفا پاسخ من در اسرع وقت. با تشکر.

: با تشکر از پرسش شما. در اینجا پیشنهادات من برای شما می باشد.

از گزارش پزشکی شما، سطح کراتینین خود را بالاتر از محدوده نرمال بوده، که 2.5mg/dl، در حالی که آنچه که باعث می شود من ناراحت ترین سطح پتاسیم است، که 1.86mmol / L سطح نسبتا کم است. اگر سطح پتاسیم سرم بیش از حد کم است، آن است که نسبتا آسان برای بیمار برای نشان دادن تابع نارسایی قلب، افت فشار خون، و یا حتی شوک، پس از آن است و نه لازم است برای حفظ سطح پتاسیم خود را به حد طبیعی است.

همانطور که برای علت سطح پتاسیم پایین تر، جدا از عملکرد غیر طبیعی کلیه، پتاسیم همچنین می توانید با جریان ادرار بیش از حد تخلیه، در حال حاضر، تنها با توجه به برخی از رژیم غذایی یا دارو برای تامین سطح پتاسیم کافی نیست، در من نظر، شما باید مکمل های داخل وریدی potassiumand در رژیم غذایی روزانه، از خود بیشتر غذا سرشار از پتاسیم می دهد.

همانطور که برای کنترل دیابت خود، من فکر می کنم، آن است و نه لازم برای کنترل سطح قند خون شما به حد طبیعی در حال حاضر. در آخرین گزارش آزمون شما، آن را به عنوان 10٪ است، که سطوح نسبتا بالا نشان داده شده است. به طور معمول، ما باید بهترین ما سعی به کنترل آن به حدود 6٪ -7٪.

صحبت از بی اشتهایی خود را، دلایل متعددی ممکن است درگیر شود وجود دارد، مهم این است که عملکرد کلیه خود را تحت تاثیر قرار است. عملکرد کلیه شما در حال حاضر در شرایط ناکافی است. کلیه با استفاده از تابع filtrating خون، که عنصر مغذی در خون توسط توبول کلیوی است abosorb، و تخلیه مواد زائد را از خون خارج از بدن پس از ادرار. هنگامی که عملکرد کلیه مبتلا شده است، می تواند مغذی جذب نمی توان به طور موثر، به طوری که بیمار همیشه گرسنه نشان می دهد.

با این حال، برای بسیاری از بیماری کلیوی بیمار، عملکرد دستگاه گوارش خود را نیز نه کافی، و آنها می توانند مواد غذایی آنها را، در پزشکی چینی است که به دلیل ضعف معده و همچنین طحال را هضم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پیگیری، به شما پیشنهاد پیام به ترک زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اشتهایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.